هدایت اشتباه گوگل مپ داماد اندونزیایی را به دردسر انداخت (فیلم)

به گزارش حمایت از تولید ملی، اشتباه گوگل مپ در نشان دادن آدرس این بار موجب دردسری بزرگ برای داماد بخت برگشته اندونزیایی شد.

هدایت اشتباه گوگل مپ داماد اندونزیایی را به دردسر انداخت (فیلم)

به گزارش حمایت از تولید ملی به نقل از حمایت از تولید ملی، یکی از نرم افزار هایی که معمولا کاربران تلفن های همراه از آن برای یافتن راستا استفاده می کنند گوگل مپ است. اما این نرم افزار در نشان دادن آدرس از دقت زیادی برخوردار نیست و گاهی کاربر را به آدرس هایی اشتباه هدایت می کند. مانند اتفاقی که به تازگی برای یک داماد اندونزیایی رخ داد. استفاده داماد از نرم افزار گوگل مپ چیزی نمانده بود که منجر به ازدواج او با یک دختر دیگر شود.

این داماد که هویتش اعلام نشده برای یافتن خانه عروس و مراسم خواستگاری از گوگل مپ استفاده کرده بود که اشتبا ها به آدرس دیگری هدایت شد. در حالی که در ابتدا میزبان با دیدن داماد و دسته گل به گرمی از مهمانان پذیرایی کردند، اما حین گفتگو یکی از اعضای خانواده عروس متوجه این اشتباه شد.

بنا به گزارش رسانه های محلی دو مراسم خواستگاری در این روستا به صورت همزمان برگزار می شد که مراجعه اشتباهی مهمانان موجب وقوع این حادثه شد. بنا به این گزارش در لحظه ورود مهمانان ناشناس عروس نیز به دلیل انجام آرایش در ابتدا متوجه این اشتباه نشده بود.

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده لحظه خروج مهمانان به همراه داماد از خانه عروس اشتباهی را نشان می دهد. در این ویدئو داماد و مهمانان در حالی که هدیه های ویژه مراسم خواستگاری را در دست دارند از خانه خارج می شوند.

تعداد بازدید : 175

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: جام جم آنلاین

به "هدایت اشتباه گوگل مپ داماد اندونزیایی را به دردسر انداخت (فیلم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدایت اشتباه گوگل مپ داماد اندونزیایی را به دردسر انداخت (فیلم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید