هوش مصنوعی

غول آخرهای بزرگ الجثه؛ چشم انداز ای شگفت انگیز و هولناک یا کابوسی برای گیم پلی؟

آیا برایتان پیش آمده که به جنگ غول آخری (Boss) که هم قد یک ساختمان است بروید و وجودتان سرشار از ذوق و هیجان گردد؟

27 تیر 1401

10 فناوری برتر که از شبکه 5G استفاده می نمایند

فناوری 5 G یکی از فناوری های است که در آینده از آن بیشتر استفاده خواهد شد و بیشتر از آن خواهیم شنید.

25 خرداد 1401

تحقق نظام سلامت دیجیتال راهکار برون رفت از چالش های حوزه سلامت

کارشناس معاونت فناوری مرکز ملی فضای مجازی گفت: استقرار نظام سلامت دیجیتال کشور باعث راهبری واحد و افزایش هم افزایی اجزای نظام سلامت فعلی و جلوگیری از عملکرد جزیره ای این نظام فعلی شده و خدمات سلامت عدالت محور و با کیفیت را در دسترس...

13 اردیبهشت 1401

شغلهایی که آفتاب لب باماند!

رپرتاژآگهی - بله شغل­ها هم به جهان می­آیند و می­میرند! هشدار آنکه: چه بسا شغلی که بهش فکر می کنی هم در صف مرگ ایستاده باشد!

6 اردیبهشت 1400

قابلیت جدید گوگل در پیدا کردن موزیک مورد علاقه کاربر

گوگل پایان قابلیتی را برای یافتن آهنگی که مرتب در ذهن کاربر تکرار می گردد اما هیچ کلمه ای از آن را به خاطر ندارد، عرضه کرد.

4 آذر 1399

هوش مصنوعی راه حل جدید شرکت های ایرانی

بدون شک یکی از جدیدترین و جذاب ترین حوزه هایی که در سالیان اخیر دنیای فناوری را تحت تأثیر خود قرار داده، هوش مصنوعی است.

7 اسفند 1398

دستگاه استایلر جدید ال جی با دستورات صوتی لباس ها را تمیز نگه داشته، خشک می نماید و اتو می زند

ال جی می خواهد در نمایشگاه IFA 2018 دو مدل جدید از دستگاه های استایلر خود معرفی کند. استایلرهای جدید مجهز به هوش مصنوعی، دستیار صوتی و درب های آیینه ای به همراه چندین ویژگی دیگر برای مراقبت و نگه داری بهتر لباس ها هستند.

28 آبان 1398

فناوری جدید برای ایمن سازی رایانش کوانتومی

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، اگر چه فناوری رایانش کوانتومی می تواند مراقبت های درمانی، هوش مصنوعی، مدل سازی های اقتصادی، پیش بینی آب و هوا و غیره را متحول کند اما نفوذ به سیستم های رمزگذاری مبتنی بر این فناوری می تواند امنیت بسیاری از کاربران...

16 مرداد 1398

بهترین گجت های موجود در جهان برای معلولان

روزنامه فرهیختگان - ندا اظهری: تصور کنید یک روز از خواب بیدار می شوید و همه جا سکوت مطلق است، همه حرف می زنند اما تنها چیزی که حس می کنید، تکان خوردن لب هایی است که صدایی از آنها به گوش شما نمی رسد. شاید این لحظه سخت ترین لحظه باشد؛ وقتی که در سکوت غرق شده...

10 مرداد 1398

امکان مشاهده ویدئوی مورد نظر کاربران با هوش مصنوعی

محققان دانشگاه صنعتی شریف با استفاده از فناوری هوش مصنوعی بستری را فراهم کردند تا کاربران به ویدئوهای مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

2 مرداد 1398

پروژه ای انقلابی برای طراحی خانه های کوچک در راه است

یک گروه از مهندسان اسبق اپل و تسلا در قالب یک کار گروهی پروژه ای را توسعه داده اند که می تواند تحولی چشمگیر در طراحی فضای داخلی خانه ها ایجاد کند.

6 اسفند 1397