دستگاه استایلر جدید ال جی با دستورات صوتی لباس ها را تمیز نگه داشته، خشک می نماید و اتو می زند

به گزارش حمایت از تولید ملی، ال جی می خواهد در نمایشگاه IFA 2018 دو مدل جدید از دستگاه های استایلر خود معرفی کند. استایلرهای جدید مجهز به هوش مصنوعی، دستیار صوتی و درب های آیینه ای به همراه چندین ویژگی دیگر برای مراقبت و نگه داری بهتر لباس ها هستند.

دستگاه استایلر جدید ال جی با دستورات صوتی لباس ها را تمیز نگه داشته، خشک می نماید و اتو می زند

دستگاه های Styler ال جی چندین سال است وارد بازار شده و هر سال پیشرفت ها و فناوری های بیشتری دارند به طوری که استقبال مردم از آن ها افزایش یافته است.

این دستگاه ها هم می توانند لباس ها را تمیز و خوش بو نگه دارند و مانعی برای نشستن گردوغبار یا ذرات معلق در هوا روی لباس ها باشند و هم اینکه با فناوری هایی خاص چین و چروک لباس ها را از بین ببرند و لباس ها پس از چند ساعت اتو کشیده و آماده پوشیدن شوند.

شرکت ال جی در نمایشگاه CES 2018 مدل های مدرن و فوق پیشرفته ای از استایلرهای خود را معرفی کرد ولی حالا می خواهد در نمایشگاه IFA 2018 دو مدل جدید به نام های Styler ThinQ و Styler Mirrored Glass Door معرفی کند.

قرار است این دستگاه ها، تجربه کاربری جدیدی از نگهداری و مراقبت از لباس ها به دست دهند و کاربران همواره لباس هایی پاک، بهداشتی و شیک برای استفاده داشته باشند.

مدل Styler ThinQ با دستورات صوتی قابل کنترل خواهد بود ولی مدل ساده تر Styler Mirrored Glass Door بیشتر به زیبایی و طراحی خانه یاری می نماید اما در هر دو دستگاه از جدیدترین فناوری ها و عملنمودهای بهبود کارایی استفاده شده است.

فناوری TrueSteam استفاده شده در این دستگاه ها می تواند تا 99.9 درصد میکروب ها و باکتری های موجود در لباس ها را نابود کند و مانع نشستن این ذرات روی لباس ها گردد.

بهبود تمیزنمایندگی، خشک نمایندگی و اتوکشی

این دستگاه ها دارای آویزهای متحرکی هستند که به آرامی سعی با تکان خوردن سعی در رفع کردن چین و چروک لباس ها داشته و حتی بوی بد آن ها را از بین می برند. فناوری Pants Crease Care نیز می تواند یک خط اتو روی شلوارها بیندازد تا به طور کامل اتو کشیده باشند.

فناوری Gentle Dry استفاده شده در مدل های جدید استایلرها هم سعی می نماید لباس ها را با ملایمت و سریع تر خشک کند. کاربران می توانند لباس های شسته شده توسط لباس شویی را به طور مستقیم درون دستگاه های ال جی استایلر قرار دهند و پس از چند ساعت، خشک شده و اتو کشیده بپوشند.

ال جی با استفاده از پلتفرم هوش مصنوعی اختصاصی DeepThinQ خود سعی نموده مدل Styler ThinQ را به دستورات صوتی هم مجهز کند تا کاربران در خانه راحت تر بتوانند با این دستگاه ها ارتباط برقرار نمایند.

با دستور صوتی Hi LG استایلر روشن شده و دوباره با دستور دیگری قابلیت خاموش شده از راه دور را دارد. همین طور، دستورات دیگری برای انتخاب مودهای مختلف وجود دارد.

مدل Styler Mirrored Glass Door به دستیار صوتی مجهز نشده است ولی از درب های آیینه ای بسیار زیبا و شیکی سود می برد که می تواند طراحی و زیبایی خانه ها را دو چندان کند. این دستگاه همان قدرت تمیزنمایندگی و خشک نمایندگی مدل Styler ThinQ را دارد در حالی که می تواند با مبلمان و سرویس های کمد ست گردد.

نمایشگاه IFA 2018 از 31 آگوست تا 5 سپتامبر برگزار شده و می توان از نزدیک این استایلرهای جدید را در غرفه ال جی مشاهده کرد.

منبع

منبع: یک پزشک

به "دستگاه استایلر جدید ال جی با دستورات صوتی لباس ها را تمیز نگه داشته، خشک می نماید و اتو می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه استایلر جدید ال جی با دستورات صوتی لباس ها را تمیز نگه داشته، خشک می نماید و اتو می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید