معرفی هتل آدالیا الیت لارا در آنتالیا ، 5 ستاره

به گزارش حمایت از تولید ملی، هتل آدالیا الیت لارا (Adalya Elite Lara Hotel) با در اختیار گذاشتن ساحلی خصوصی و امکاناتی مدرن از مهمانان شهر آنتالیا پذیرایی شایسته ای را به عمل می آورد. با اقامت در هتل آدالیا الیت لارا این فرصت را خواهید داشت تا در کنار خدمات دهی بی نظیر کارکنان هتل از امکاناتی که برای رفاه حال مهمانان در نظر گرفته شده است نهایت لذت را ببرید و یکی از برترین تجربه های اقامت را در سفر به آنتالیا تجربه نمایید. در بدو ورود به هتل با چشم انداز ای تماشایی از باغ سرسبز در کنار استخر و سرسره های آبی و تفریحی هتل رو به رو خواهید شد که تضمین کننده یک اقامت هیجان انگیز و با نشاط می باشد. در طول اقامت خود این فرصت را خواهید داشت تا از اینترنت رایگان هتل نیز به صورت نامحدود استفاده نمایید.

معرفی هتل آدالیا الیت لارا در آنتالیا ، 5 ستاره

برای خرید مقرون به صرفه ترین تور آنتالیا از حمایت از تولید ملی اینجا کلیک کنید.

هتل آدالیا الیت لارا

اتاق های هتل آدالیا الیت لارا از جمله جاذبه های این هتل به شمار می فرایند، همه این اتاق ها با دکوراسیونی مدرن و حرفه ای تزئین شده اند و دارای امکاناتی مانند حمام های خصوصی با تجهیزات رایگان کامل و تلویزیون صفحه تخت می باشند. خدمات میز پذیرش به صورت 24 ساعته در اختیار شما خواهد بود و بعلاوه آرایشگاه و فروشگاه همه روزه به روی مهمانان هتل باز خواهند بود. پس از گذراندن یک روز شلوغ در آنتالیا هیچ چیزی نمی تواند به میزان اسپا و ماساژ هتل خستگی را رفع کند، از طرفی اگر در پی آدرنالین بیشتر هستید، امکانات ورزش های آبی که در مجموعه واقع شده است می تواند برترین و هیجان انگیزترین انتخاب برای شما به شمار بیاید. صبحانه، ناهار و شام روزانه به صورت بوفه سرو می گردد. مهمانان می توانند از غذاهای بین المللی و محلی در رستوران های آلاکارته هتل لذت ببرند.

هتل آدالیا الیت لارا انواع نوشیدنی ها را در لابی بار، آمفی بار، اسکله بار و بار ساحلی برای مهمانان سرو می کند. برای گشت و گذار در خیابان های آنتالیا و دسترسی راحت به مراکز مختلف اجاره ماشین های لوکس و یا مالی از هتل امکان پذیر می باشد و بعلاوه ترانسفر فرودگاهی در همه ساعات شبانه روزی در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. هتل آدالیا الیت لارا (Adalya Elite Lara Hotel) از تاریخ 20 نوامبر 2015 پذیرای مهمانان سراسر دنیا می باشد، در ادامه این راهنما اطلاعات کاملی در خصوص خدمات و امکانات موجود در این هتل آماده نموده ایم؛ برای آشنایی بیشتر با این هتل 5 ستاره در ادامه با حمایت از تولید ملی باشید.

خدمات رفاهی هتل آدالیا الیت لارا | Adalya Elite Lara Hotel

در نگاه اول چیزی که همه مهمانان را به خود مجذوب می کند باغ بیرون هتل است که در کنار استخرها و وسایل بازی آبی منظره ای رنگارنگ را به تصویر کشیده است. منطقه ساحل خصوصی در اختیار همه مهمانان هتل می باشد و اتاق های هتل دارای بالکن هایی با منظره خیره کننده به اطراف هتل هستند. رستوران ها و کافی شاپ های هتل پذیرایی به یاد ماندنی را از شما خواهند کرد و می توانید از منوی غذای کامل رستوران، انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سفارش دهید؛ در صورت احتیاج امکان استفاده از منوی رژیم های غذایی ویژه امکان پذیر خواهد بود و بعلاوه یک فضای بوفه برای بچه ها در نظر گرفته شده است. اسنک بار هتل یک مکان عالی برای صرف میان وعده است، بعلاوه صبحانه شما در طول اقامت در داخل اتاق سرو می گردد.

می توانید تبدیل ارز را در داخل هتل انجام دهید و بعلاوه امکانات فکس و کپی در اختیار شما قرار خواهند گرفت. به صورت روزانه تمامی مکان های عمومی و اتاق های هتل نظافت شده و ضدعفونی می شوند و در صورتی که احتیاج به استفاده از سرویس اتو و یا خشک شویی داشتید، می توانید درخواست خود را با کارکنان مطرح نمایید و وسایل مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید.

فضاهای هتل آدالیا الیت لارا

هتل آدالیا الیت لارا، فضایی را برای برگزاری جلسات کاری و ضیافات در نظر گرفته است و امکانات کافی را برای برگزاری یک جلسه کاری کامل و بی عیب و نقص برای مهمانان فراهم نموده است. از نظر امنیت احتیاجی به نگرانی در طول اقامت خود نخواهید داشت، هتل آدالیا الیت لارا تمامی اقدامات امنیتی برای پیشگیری از احتمال آتش سوزی و یا به خطر افتادن مهمانان را در نظر گرفته است و تضمین کننده اقامتی ایمن و بدون دردسر خواهد بود. آلارم دود، هشدار امنیتی، نگهبانی 24 ساعته و بعلاوه صندوق امانات در دسترس همه مهمانان خواهد بود. دستگاه های فروش نوشیدنی در سراسر هتل قرار گرفته اند و به علت تهویه مطبوع و مناسبی که همه قسمت های هتل از آن برخوردار هستند در تابستان ها به راحتی همه اتاق ها و مراکز هتل قابل استفاده و مطبوع خواهند بود.

برای افراد سیگاری فضایی مجزا در نظر گرفته شده است تا بتوانند برای سیگار کشیدن از آن استفاده کنند و از این رو امکان استعمال سیگار در فضاهای عمومی هتل و اتاق ها وجود نخواهد داشت. 2 استخر در هتل واقع شده است که استفاده از آن ها برای مهمانان هتل رایگان خواهد بود، یکی از استخرها سرپوشیده بوده و دیگری روباز است و فضایی مناسب برای سرگرمیات آبی در تابستان را فراهم نموده است. آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی زبان هایی هستند که کارکنان و خدمه هتل با آن ها آشنایی داشته و می توانند به خوبی با مهمانان نقاط مختلف دنیا ارتباط برقرار کنند.

امکانات سرگرمیی هتل

برای داشتن سفری سرگرمیی و پر از سرگرمی، هتل آدالیا الیت لارا می تواند یکی از برترین اقامتگاه های آنتالیا به شمار بیاید. در طول شبانه روز، بعضی از گروه های موسیقی اجراهای زنده و دیدنی را برای مهمانان در نظر می گیرند، بعلاوه ساحل خصوصی در دسترس خواهد بود و اگر هم قصد استفاده از امکانات ساحل عمومی را داشتید، می توانید تنها در چند دقیقه به آن دسترسی داشته باشید. تجهیزات بدمینتون و تجهیزات تنیس به صورت کامل در اختیار مهمانان قرار خواهند گرفت و بعلاوه پارک آبی مجموعه و سرگرمیات آبی که در آن در نظر گرفته شده اند را در طول اقامت خود نباید از دست دهید.

برای بچه ها امکاناتی مانند باشگاه های مخصوص بچه ها در نظر گرفته شده است که باعث شده تا این هتل یک اقامتگاه عالی و رضایت بخش برای خانواده ها به شمار بیاید و بازی هایی مانند بولینگ، دارت، تنیس روی میز، بیلیارد و تنیس در زمین مجهز و بزرگ تنیس را در کنار همراهان و دوستان خود تجربه نمایید و برترین خاطرات را در سفر به آنتالیا در کنار یکدیگر بسازید.

کلاس های تناسب و فیتنس هتل یک فرصت عالی برای حفظ سلامتی و تندرستی در طول سفر می باشد، سالن اسپای هتل طوری طراحی شده است که به محض ورود به آن می توانید سفری آرام بخش و رویایی را به دور از هیاهوی شهر شلوغ آنتالیا تجربه کنید. جکوزی و سونا از فضاهای مورد علاقه مهمانان هتل می باشند و سرسره آبی هتل یک سرگرمی شاد و هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می آورد.

امکانات اتاق های هتل آدالیا الیت لارا | Adalya Elite Lara Hotel

اتاق های جادار و بزرگ هتل آدالیا الیت لارا یکی از شاخصه های اصلی این هتل به شمار می فرایند که باعث جلب رضایت مهمانان بسیاری شده است، همه اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و یک مینی بار مملو از نوشیدنی های خنک و گوارا در هر یک از اتاق ها واقع شده است. تراس های موجود در اتاق ها منظرهی بی نظیر را به مهمانان ارائه می دهند و مبلمان و دکوراسیون داخلی اتاق ها مدرن بوده و دارای طراحی های چشم گیری و رنگ بندی مناسب می باشند. در قسمت حمام هتل تمامی تجهیزات اعم از لوازم بهداشتی رایگان و حوله را می توانید پیدا کنید، بعلاوه حمام ها دارای دوش می باشند و توالت نیز در کنار آن ها قرار گرفته است.

کمد لباس به تعداد همه ساکنین در اتاق ها موجود می باشد و صندوق امانات نیز در دسترس است. صبح ها که از خواب بیدار می شوید احتیاجی نیست تا برای صرف قهوه و چای بیرون بروید، چرا که دستگاه های قهوه ساز و چای ساز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. کف اتاق ها چوبی یا پارکت است و سیستم گرمایش و سرمایش پیشرفته در همه اتاق ها موجود می باشد. میز کار و تلفن نیز برای استفاده مهمانان در دسترس خواهد بود.

انواع اتاق های هتل آدالیا الیت لار

  • اتاق خانوادگی با منظره دریا : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ می باشد و از 4 مهمان پذیرایی به عمل می آورند.
  • اتاق خانوادگی با نمای دریا : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ می باشد و از 4 مهمان پذیرایی به عمل می آورند.
  • اتاق استاندارد دو نفره با منظره دریا : این اتاق دارای 1 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ می باشد و از 2 مهمان پذیرایی به عمل می آورند.
  • اتاق استاندارد دو نفره با نمای محوطه هتل : این اتاق دارای 1 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ می باشد و از 2 مهمان پذیرایی به عمل می آورند.
  • اتاق استاندارد دو نفره با نمای دریا : این اتاق دارای 1 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ می باشد و از 2 مهمان پذیرایی به عمل می آورند.
  • اتاق خانوادگی : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ می باشد و از 4 مهمان پذیرایی به عمل می آورند.

رستوران هتل آدالیا الیت لارا | Adalya Elite Lara Hotel

رستوران اصلی هتل که رستوران آرت ART MAİN RESTAURANT نام دارد، با سبک آشپزی ترکی و بین المللی از شما پذیرایی می کند. رستـوران آرت دارای منوی آلاکارت و بوفه است که غذاها، دسرها و نوشیدنی های متنوع بسیاری را برای انتخاب پیش روی شما می گذارند و با سرویس دهی عالی از شما پذیرایی به عمل می آورند.

فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری آنتالیا

هتل آدالیا الیت لارا (Adalya Elite Lara Hotel) به بعضی از منطقه ها دیدنی و بازارهای آنتالیا دسترسی راحتی را فراهم نموده است و مهمانان این فرصت را خواهند داشت تا به صورت پیاده و یا با استفاده از وسایل نقلیه مختلف به این مراکز دسترسی داشته باشند. نزدیک ترین مکان به هتل آناتولیا بازار آنتالیا می باشد که تنها 0.3 کیلومتر از هتل فاصله داشته و مهمانان در مدت زمان 4 دقیقه می توانند به این بازار بزرگ و دیدنی برسند و انواع سوغاتی ها و یا لوازم مورد احتیاج خود را خریداری کنند. بازار دیگری که در نزدیکی این هتل 5 ستاره واقع شده است، کوندو بازار آنتالیا می باشد که در حدود 12 کیلومتری حدود واقع شده است و تنها در 10 دقیقه می توانید به آن برسید.

قطعاً در سفر به آنتالیا بازدید از آبشار دودن را نباید از دست دهید، خوب است بدانید که این آبشار در 11.8 کیلومتری هتل واقع شده است، بنابراین با 18 دقیقه رانندگی به راحتی به این فضای دیدنی و رویایی دست خواهید یافت. علاقه مندان به سرگرمیات آبی قطعاً می دانند که تم پارک لند آو لجندز یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود، این سرزمین افسانه ای و مهیج تنها در حدود 13.4 کیلومتر با هتل فاصله داشته و با یک رانندگی 15 دقیقه ای می توانید به این پارک بزرگ دسترسی داشته باشید.

کمی آن طرفتر و در 21.2 کیلومتر هتل یکی از شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا، یعنی دروازه هادریان واقع شده است که از هتل تنها 42 دقیقه فاصله دارد. در ادامه به آنالیز فاصله بعضی از مهم ترین مراکز آنتالیا از هتل خواهیم پرداخت تا بتوانید در طول اقامت خود در هتل زمان خود را برای بازدید از آن ها به راحتی مدیریت نمایید .

فاصله هتل تا جاذبه های دیدنی

  1. پارک کارالی اوغلو : 21.0 کیلومتر، 38 دقیقه رانندگی
  2. دروازه هادریان آنتالیا : 21.2 کیلومتر، 42 دقیقه رانندگی
  3. قلعه ایدیرلیک آنتالیا : 21.3 کیلومتر، 41 دقیقه رانندگی
  4. مسجد ییولی میناره : 21.5 کیلومتر، 44 دقیقه رانندگی
  5. شهر قدیمی آنتالیا (کالیسی یا کالیچی) : 21.6 کیلومتر، 42 دقیقه رانندگی
  6. برج ساعت آنتالیا : 30.1 کیلومتر، 41 دقیقه رانندگی
  7. بنای تاریخی تئاتر آسپندوس آنتالیا : 32.7 کیلومتر، 36 دقیقه رانندگی
  8. شهربازی آکتور آنتالیا : 34.2 کیلومتر، 39 دقیقه رانندگی
  9. آکواریوم آنتالیا : 34.8 کیلومتر، 40 دقیقه رانندگی
  10. پارک آبی دلفین لند آنتالیا : 35.3 کیلومتر، 41 دقیقه رانندگی
  11. مرکز اسکی هیپ ناتیک آنتالیا : 36.3 کیلومتر، 41 دقیقه رانندگی
  12. باغ وحش آنتالیا : 36.4 کیلومتر، 48 دقیقه رانندگی
  13. ساحل کنیالتی : 37.0 کیلومتر، 41 دقیقه رانندگی
  14. ترمسوس آنتالیا : 60.2 کیلومتر، 1 ساعت رانندگی
  15. آمفی تئاتر تاریخی باستان آنتالیا : 60.8 کیلومتر، حدود 1 ساعت رانندگی
  16. معبد آپولو سیده آنتالیا : 60.8 کیلومتر، حدود 1 ساعت رانندگی
  17. پارک اولبیا کمر آنتالیا : 73.9 کیلومتر، حدود 1:30 ساعت رانندگی
  18. پارک آبی دولوسو کمر آنتالیا : 79.4 کیلومتر، حدود 2 ساعت رانندگی
  • آیا هتل آدالیا الیت لارا دارای رستوران است؟

بله رستوران آرت رستوران اصلی هتل می باشد که دارای منوی بوفه و آلاکارت است.

  • هزینه اقامت در هتل آدالیا الیت لارا چقدر است؟

هزینه اقامت در این هتل وابسته به تعداد مهمانان و نوع اتاق متغیر می باشد.

  • چه نوع اتاق هایی را می توان در هتل آدالیا الیت لارا رزرو کرد؟

مهمانان این فرصت را دارند تا از اتاق های دو نفره، چند نفره و یا خانوادگی هتل استفاده کنند.

  • ساعت ورود و خروج هتل آدالیا الیت لارا چه ساعتی است؟

ورود به هتل از ساعت 14:00 و خروج از هتل تا ساعت 12:00 است.

  • چگونه می توان از نزدیک ترین فرودگاه به هتل آدالیا الیت لارا دسترسی پیدا کرد؟

از نزدیک ترین فرودگاه یعنی فرودگاه آنتالیا با استفاده از تاکسی های فرودگاه یا هتل می توانید در مدت 20 دقیقه به هتل دسترسی داشته باشید.

  • آیا هتل آدالیا الیت لارا دارای امکانات جکوزی برای مهمانان است؟

بله این هتل دارای جکوزی و آب گرم می باشد.

  • چه نوع صبحانه ای در هتل آدالیا الیت لارا سرو می گردد؟

مهمانانی که در این هتل اقامت دارند می توانند از صبحانه های لذیذ هتل که به صورت بوفه ارائه می شوند لذت ببرند.

  • آیا هتل آدالیا الیت لارا استخر دارد؟

بله این هتل استخر دارد.

  • فاصله هتل آدالیا الیت لارا تا مرکز لارا چقدر است؟

هتل آدالیا الیت لارا 0.8 مایل از مرکز لارا فاصله دارد.

نتیجه گیری

هتل آدالیا الیت لارا یکی از هتل های 5 ستاره و مملو از امکانات است که اقامتی به یاد ماندنی را برای مهمانان شهر آنتالیا رقم می زند. با سفر به آنتالیا این فرصت را خواهید داشت تا از بین بسیاری از هتل های موجود در شهر آنتالیا برترین و مناسب ترین هتل را با در نظر گرفتن شرایط و بودجه ای که مد نظر دارید، انتخاب نمایید. با این حال، رزرو یک هتل مناسب احتیاجمند در اختیار داشتن اطلاعات کافی در خصوص هتل های مختلف می باشد که آژانس حمایت از تولید ملی این فرصت را برای شما فراهم آورده تا بتوانید اطلاعات مورد احتیاج خود را از راهنماهای موجود در سایت به دست آورید.

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل آدالیا الیت لارا در آنتالیا ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل آدالیا الیت لارا در آنتالیا ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید