برنامه ریزی منسجم در حوزه گردشگری مستلزم آمار دقیق است

به گزارش حمایت از تولید ملی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: برنامه ریزی منسجم و کارشناسی شده در حوزه گردشگری مستلزم آمار دقیق و قابل استناد است.

برنامه ریزی منسجم در حوزه گردشگری مستلزم آمار دقیق است

به گزارش حمایت از تولید ملی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی با اعلام این خبر توضیح داد: احصاء آمار دقیق به وسیله زیرساخت های مخابراتی نیازمند همکاری دستگاه های مربوطه است.

او گفت: داشتن اطلاعات درست و قابل استناد از آمار گردشگران نورورزی و میزان ماندگاری آنها در سطح استان به ما یاری می نماید تا برنامه ریزی بهتری برای سال های آینده داشته باشیم.

بهروز رزمی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل نیز با اشاره به اینکه اقدامات انجام گرفته در سطح استان در حوزه گردشگری قابل تحسین است، ادامه داد: اطلاعات و آمار دقیق در حوزه گردشگری بسیار با اهمیت بوده و می تواند باعث توسعه متوازن زیرساخت ها در این حوزه گردد.

او تاکید نمود: با توجه به تاکید استاندار محترم بر بحث گردشگری به عنوان محور اول توسعه استان باید اطلاعات لازم در این زمینه در اختیار ستاد خدمات سفر استان و اداره کل میراث فرهنگی قرار گیرد.

منبع: میراث آریا

به "برنامه ریزی منسجم در حوزه گردشگری مستلزم آمار دقیق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی منسجم در حوزه گردشگری مستلزم آمار دقیق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید