ترکان: ویترین افتخارات آینده کشتی را نوجوانان خواهند ساخت

به گزارش حمایت از تولید ملی، صبح امروز فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، در اردوی تیم کشتی آزاد جوانان که در این شهر در حال برگزاری است، حضور یافت.

ترکان: ویترین افتخارات آینده کشتی را نوجوانان خواهند ساخت

وی در ملاقات با کشتی گیران و اعضای کادر فنی گفت: آمده ام تا خداقوت و آرزوی پیروزی و پیروزیت برای شما در مسابقات دنیای و آسیایی داشته باشم. امیدوارم بتوانید مدال های خوشرنگی کسب کنید و پرچم ایران عزیز را به اهتزاز در بیاورید و در آینده نیز پیروزیت های بیشتری را کسب کنید.

نماینده مردم لرستان در مجلس با اشاره به اینکه بروجرد شهری بزرگ و دیار ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش است، توضیح داد: کار قشنگی بود که رئیس هیأت این شهرستان میزبان اردوی تیم ملی کشتی بود و امیدوارم نتایج این تمرینات کسب پیروزیت های بزرگ در آینده باشد.

وی با قدردانی از زحمات کادر فنی گفت: می دانم که با چه مضیقه هایی در ورزش روبرو هستید، اما همینکه همت می کنید و با دست خالی و با اراده پولادین و عزمی آهنین کار می کنید قابل ستایش و قابل تقدیر است.

مقصودی با بیان اینکه من خودم معلم بودم توضیح داد: من با دانش آموزان سر و کار داشتم، آن هایی که در ورزش کار می کردند، در درس هم پیروز بودند، اراده قوی داشته و پیروز بودند و برای آینده خود هم برنامه ریزی نموده بودند و معمولاً هم به هدف خود می رسیدند.

وی ادامه داد: ورزش قابلیت این را دارد که تک تک سلول های شما را حفظ و تقویت می نماید و اینکه در این شرایط شما دنبال ورزش هستید جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه مجید ترکان سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان نیز ضمن تشکر از حضور نماینده مجلس در اردو گفت: اینکه به همه ورزش ها توجه می گردد خوب است اما ورزش ملی ما ایرانیان کشتی است و باید نگاه ویژه ای به آنان گردد، چراکه در آینده ویترین مدال های قهرمانی دنیا و المپیک از دل همین کشتی گیران خواهد بود.

وی با تشکر از دست اندرکاران برگزاری اردوی تیم نوجوانان ادامه داد: ما متوجه هستیم که هرکس به توانایی خود کار را انجام می دهد، اما می دانم بروجرد خیلی پتانسیل دارد. اینجا شهری است که به نام فرهیختگان شناخته می گردد و ریشه در کشتی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترکان: ویترین افتخارات آینده کشتی را نوجوانان خواهند ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکان: ویترین افتخارات آینده کشتی را نوجوانان خواهند ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید