تساوی بدون گل شهرداری همدان و امیدگناوه، سرنوشت صعودشهرداری به لیگ یک در هفته پایانی تعیین می گردد

به گزارش حمایت از تولید ملی، در رقابت های لیگ دو فوتبال، تیم فوتبال شهرداری همدان در استادیوم شهید حاجی بابایی مریانج برابر میهمان خود امیدگناوه به تساوی بدون گل رضایت داد.

تساوی بدون گل شهرداری همدان و امیدگناوه، سرنوشت صعودشهرداری به لیگ یک در هفته پایانی تعیین می گردد

به گزارش خبرنگار از ، از سری رقابت های لیگ دو فوتبال کشور و در گروه الف، ملاقات تیم های فوتبال شهرداری همدان و امید گناوه در هفته بیست و پنجم با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

شاگردان رضا طلایی منش در این ملاقات خانگی فرصت داشتند با کسب سه امتیاز و پیروزی در این مسابقه، صعود مستقیم خود به لیگ یک را قطعی نمایند که پیروز به انجام این مورد نشدند و سرنوشت لیگ به هفته آخر کشیده شد.

بازی بعدی شهرداری همدان برابر علم و ادب تبریز رده سومی خواهد بود و شهرداری همدان برای صعود به لیگ یک فوتبال محکوم به برد و یا تساوی در برابراین تیم تبریزی است.

در حال حاضر شهرداری همدان با 47 امتیاز در صندلی نخست واقع شده است و پس از آن ویستاتوربین تهران با 44 امتیاز و تفاضل گل یکسان در رده بعدی واقع شده است.

جاسم یاسرالهی بازیکن امیدگناوه در این بازی با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

ساعاتی پیش از شروع ملاقات شهرداری با امید گناوه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال 2 بازیکن کلیدی شهرداری همدان را از حضور در این بازی محروم کرد.

بنا بر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرمین طلایی منش، مجید شعبانی و حمید یادگاری بازیکنان تیم شهرداری همدان به دلیل بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقات از حضور در بازی های لیگ دو معلق و محروم هستند.

قطعی های مکرر برق استادیوم شهید حاجی بابایی مریانج باعث به وجود آمدن توقف هایی در ادامه فرایند این بازی شده بود.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تساوی بدون گل شهرداری همدان و امیدگناوه، سرنوشت صعودشهرداری به لیگ یک در هفته پایانی تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی بدون گل شهرداری همدان و امیدگناوه، سرنوشت صعودشهرداری به لیگ یک در هفته پایانی تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید