تصاویر رونمایی اولین خودروی مالی سایپا ، قیمت، زمان فروش و ویژگی های خودروی نو سایپا

به گزارش حمایت از تولید ملی، اولین خودروی مالی سگمنت A با حداکثر توان موتور 70 تا 75 اسب صبح امروز رونمایی شد.

تصاویر رونمایی اولین خودروی مالی سایپا ، قیمت، زمان فروش و ویژگی های خودروی نو سایپا

به گزارش حمایت از تولید ملی، اولین خودروی مالی سگمنت A با حداکثر توان موتور 70 تا 75 اسب بخار و حداکثر گشتاور موتور 90 تا 100 نیوتون متر و بعلاوه فاصله میان دو محور 2430 میلیمتر صبح امروز به وسیله فاطمی امین وزیر صمت رونمایی شد.

در باره قیمت اولین خودرو مالی سایپا نیز مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفته که قیمت این خودروی مالی بین 200 تا 250 میلیون تومان خواهد بود و قرار است معماری آن طوری طراحی گردد که زیر 200 میلیون تومان هزینه بردارد.

این شرکت خودروساز هنوز نام اولین خودرو مالی خود را اعلام نکرده است، اما گفته که این خودرو در سگمنت A یا همان مینی خودروهای شهری ساخته می گردد و فاصله میان دو محور 2430 میلیمتر است. با این معینات به نظر می رسد که اولین خودرو مالی از نظر ابعاد تقریبا در حد و مقدار کوییک باشد.

در خصوص زمان عرضه این خودرو نیز مسئولان سایپا هنوز چیزی نگفته اند. اما وزیر صمت گفته که ایران خودرو و سایپا فراوری خودروی مالی را شهریور سال آینده به فراوری انبوه می رسانند.

علاوه بر او، عبدالله توکلی لاهیجانی، مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفته که زمان تقریبی معرفی این خودرو در نیمه دوم سال 1402 خواهد بود.

هنوز در خصوص پیشرانه محصول مالی سایپا اطلاعاتی در دست نیست، اما با توجه به قدرت 70 تا 75 اسب بخار اعلامی، ممکن است برای خودروی تازه نیز از همان موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی کوییک استفاده گردد.

در نمای داخل نیز چیدمان داشبورد شبیه به کابین کوییک اس است. با این تفاوت که نمایشگر به شکل ایستاده روی داشبورد قرار نگرفته و در پنل مرکزی جای گرفته است. بالاتر از نمایشگر نیز دو دریچه تهویه هوا دیده می گردد. فضای داخلی با دو رنگ قرمز و مشکی تزئین شده است تا این خودرو جوان پسند به نظر برسد.

روی فرمان و نمای عقب خودرو نیز آرمی V شکلی دیده می گردد که تا به امروز سایپا از آن استفاده نکرده است و معین نیست که این آرم قرار است نماد یک شرکت خودروساز مالی در زیر مجموعه سایپا باشد یا صرفا نمادین جای گذاری شده است.

  • تازهترین قیمت تیبا، پراید، پژو، شاهین و تارا | این خودروهای پرطرفدار 3 تا 5 میلیون تومان گران شدند
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر رونمایی اولین خودروی مالی سایپا ، قیمت، زمان فروش و ویژگی های خودروی نو سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رونمایی اولین خودروی مالی سایپا ، قیمت، زمان فروش و ویژگی های خودروی نو سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید