تصویب لایحه بودجه شهرداری تبریز

به گزارش حمایت از تولید ملی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بودجه 3هزار و 609 میلیارد تومانی سال آینده شهرداری تبریز پس از بررسی های متعدد و کار کارشناسی تصویب شد.

تصویب لایحه بودجه شهرداری تبریز

به گزارش خبرنگار،دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بودجه 3هزار و 609 میلیارد تومانی سال آینده شهرداری تبریز پس از بررسی های متعدد و کار کارشناسی تصویب شد.

دبیری افزود: بودجه بخش عمرانی 60 درصد و بودجه بخش جاری 40 درصد از کل بودجه سال آینده تبریز را شامل می شود.

او گفت: تمامی تلاش مدیریت شهری تبریز در تصویب بودجه در راستای افزایش کیفیت خدمات رسانی و ارائه خدمات رفاهی بهتر برای شهروندان است.

دبیری با اشاره به اصلاح و اضافه نموده شدن تبصره های متعدد در بودجه سال آینده شهرداری تبریز افزود: با اعمال برخی تغییرات توجه جدی به رفاه و معیشت کارکنان شهرداری و همچنین افزایش سطح ارائه خدمات به مردم تبریز شده است.

او با بیان اینکه امیدواریم بودجه به زودی در هیئت تطبیق شهرستان تبریز تصویب شود گفت: طرح های متعددی برای سال آینده شهرداری تبریز پیش بینی شده است که در صورت اجرا گره های ترافیکی، مسائل فرهنگی و بسیاری از نیاز های تبریز را مرتفع می سازد.

دبیری با اشاره به اینکه شورای شهر تمام تلاش خود را برای حمایت از شهرداری برای تحقق کامل بودجه سال آینده به کار خواهد بست گفت: از شهرداری حمایت می کنیم تا با تحقق بودجه بتواند به وظایف محوله در سال 99 عمل کند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تصویب لایحه بودجه شهرداری تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب لایحه بودجه شهرداری تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید