اخبار مجلس

جلسه فوری و فوق العاده هیات دولت؛ موضوع چیست؟

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از برگزار جلسه فوق العاده هیات دولت اطلاع داد.

14 آذر 1401

درخواست از نخست وزیر کبک: به مهاجران فرصت بیشتری برای یادگیری زبان بدهید

گروهی از شرکت های فناوری کانادایی از نخست وزیر کبک می خواهند لایحه ای که مهاجران را ملزم به یادگیری زبان فرانسه طی شش ماه پس از ورود به استان می کند را متوقف کند.

30 تیر 1401

یک درصد از اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی به ترویج فرهنگ ایثار اختصاص یافت

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: اعضای این کمیسیون به منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مشارکت نهاد ها در این امر خطیر، تمامی دستگاه ها را مکلف کردند حداقل یک درصد از اعتبارات هزینه ای خود را برای ترویج این مهم هزینه کنند.

31 اردیبهشت 1401

ترکان: ویترین افتخارات آینده کشتی را نوجوانان خواهند ساخت

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، در اردوی تیم کشتی آزاد جوانان که در این شهر در حال برگزاری است، حضور یافت.

18 اردیبهشت 1401

سازمان ثبت اسناد موظف به برگزاری سالانه آزمون سردفتری شد

تهران (پانا) - نمایندگان، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را موظف کردند هر ساله از طریق سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به برگزاری آزمون سردفتری و دفتریاری اقدام کند.

5 آبان 1400

محدودیت های ترافیکی سفر و منع تردد شبانه پابرجاست؟

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محدودیت های تردد شبانه و نیز محدودیت سفر در استان های قرمز و نارنجی شرح داد.

8 تیر 1400

ناهماهنگی متولیان، صنعت مد و پوشاک را ضعیف کرده است

در نشست کمیسیون کسب وکارهای دانش بنیان اتاق ایران، شرایط صنعت مد و پوشاک موردتوجه قرار گرفت. فعالان این صنعت با انتقاد از نگاه های غیر حمایتی و غیرحرفه ای به این حوزه، خواستار توجه اتاق ایران به این بخش و پیگیری مطالبات آن شدند.

2 اسفند 1399

ابلاغ آئین نامه اجرایی قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها توسط جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور آئین نامه اجرایی قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران را برای اجرا به دستگاه های مربوطه ابلاغ کرد.

14 بهمن 1399

واعظی: هیچ کجای دنیا بازار بورس کوتاه مدت نیست

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: دولت دخالتی در بورس ندارد، اما از سرمایه مردم صیانت می کند و باید مراقبت کند تا این سرمایه حفظ شود.

1 آبان 1399

بیش از 6 هزار دانش آموز بوشهری در انتظار دریافت تجهیزات آموزشی

خبرنگاران/بوشهر مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از نیاز 6 هزار و 600 دانش آموز تحت پوشش این نهاد به تجهیزات آموزشی از جمله تبلت خبر داد.

28 مهر 1399

برگزاری انتخابات زودهنگام راهکاری برای سرانجام بحران ها است

به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، همام حمودی رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در سخنانی از معین موعد برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در این کشور استقبال کرد.

2 مهر 1399

پیشنهاد وزارت اقتصاد برای اخذ مالیات 25 درصدی از معاملات املاک

خبرنگاران :بر اساس لایحه پیشنهادی وزارت اقتصاد، در صورت تایید و تصویب در دولت و مجلس، از عایدی معاملات املاک مالیات 25 درصدی وصول خواهد شد.

20 مرداد 1399

لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای بخش گردشگری استان فارس

استاندار فارس گفت: ارزان ترین و زودبازده ترین راستا برای ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری در بخش گردشگری است، لذا برای بخش گردشگری استان باید تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.

3 مرداد 1399

دهمرده: دیوان محاسبات هیچ وقت گزارش غلط ارائه نمی دهد، صحبت های رئیس جمهور نشان دهنده ضعف مدیریتی است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: آقای روحانی چطور می گوید اطلاع نداشته است. دیوان محاسبات نه به صورت شفاهی بلکه به صورت مکتوب اعلام نموده است. آقای رئیس جمهور از قبل آگاه بوده است که این خود جای سوال دارد.

30 خرداد 1399

فراخوان قوه قضائیه درباره آیین نامه اجرایی لایحه استقلال کانون وکلا

معاونت حقوقی قوه قضائیه در مورد اصلاح آیین­ نامه اجرایی لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری فراخوان داد.

15 خرداد 1399

اقدامات جدید آمریکا برای کاستن از تبعات اقتصادی کرونا

رییس جمهور آمریکا از احتمال تخصیص بسته دوم حمایتی به شهروندان این کشور خبر داد.

10 خرداد 1399

شورای نگهبان بودجه 99 را تایید کرد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: با توجه به انجام اصلاحات مورد نظر شورای نگهبان در بودجه 99 نظر این شورا مبنی بر عدم مغایرت لایحه با شرع مقدس و قانون اساسی به مجلس اعلام شد.

18 اردیبهشت 1399

عدم رعایت الزامات بهداشتی مجازات های سنگین در پی خواهد داشت

خبرنگاران/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان از برخورد قاطع دستگاه قضایی با محتکرین اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده اطلاع داد و گفت: مجازات حبس در انتظار تهدید کنندگان بهداشت عمومی جامعه خواهد بود.

17 اردیبهشت 1399

تصویب لایحه بودجه شهرداری تبریز

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بودجه 3هزار و 609 میلیارد تومانی سال آینده شهرداری تبریز پس از بررسی های متعدد و کار کارشناسی تصویب شد.

1 اردیبهشت 1399

لایحه حمایت از اطفال و سوال از وزیر نیرو در دستور کار هفته آینده مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده لایحه حمایت از اطفال و نوجوانان، تحقیق و تفحص از بانک مرکزی، سوال از وزیر نیرو و همچنین لایحه حمایت از محیط بانان را در دستور کار دارند.

28 اسفند 1398
تعداد: (29)