بیش از 6 هزار دانش آموز بوشهری در انتظار دریافت تجهیزات آموزشی

به گزارش حمایت از تولید ملی، خبرنگاران/بوشهر مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از نیاز 6 هزار و 600 دانش آموز تحت پوشش این نهاد به تجهیزات آموزشی از جمله تبلت خبر داد.

بیش از 6 هزار دانش آموز بوشهری در انتظار دریافت تجهیزات آموزشی

احمد لطفی روز جاری در جمع حمایت از تولید ملی در بوشهر اظهار کرد: با توجه به این که امسال بخش عمده ای از مدارس سراسر استان بوشهر به شکل غیرحضوری و از طریق آموزش در فضای شبکه های مجازی انجام می گردد، نیاز است که زیرساخت های لازم نیز تامین گردد.

وی افزود: از آنجا که کمیته امداد برای رفع بخش عمده ای از مسائل جامعه تحت حمایت، از توان افراد خیر و نیکوکار در دو بخش حقیقی و حقوقی استفاده می کند به دنبال این هستیم که از این پتانسیل در جهت تامین نیازهای دانش آموزان تحت پوشش استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد بوشهر شرح داد: از آنجا که در بخشی از شهرستان های استان حضور دانش آموزان به شکل محدود و دو روز در هفته در مدارس پیش بینی شده، نیاز است که تجهیزاتی از قبیل پوشاک، کیف و کفش و نوشت افزار آنها نیز تامین گردد.

لطفی با اعلام این که یکی از مصوبات هفته گذشته شورای آموزش و پرورش استان بوشهر، تامین تبلت برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد بوده است، ادامه داد: در کنار تامین پوشاک، کیف و کفش برای 6 هزار و 600 دانش آموز تحت پوشش این نهاد در سراسر استان بوشهر، نیاز است که با کمک خیرین به همین میزان تبلت برای دانش آموزان تامین گردد تا موضوع آموزش آنها از طریق فضای مجازی با اختلال روبرو نگردد.

وی با اعلام اینکه امسال شور عاطفه ها از 15 شهریور تا 15 مهرماه در استان بوشهر برگزار می گردد، گفت: به دلیل این که با موضوع انتشار ویروس کرونا در سطح استان روبرو هستیم، پایگاه ثابت برای جمع آوری کمک های مردمی برپا نمی کنیم بلکه از طریق مراکز نیکوکاری مستقر در مساجد محلات شهری و روستایی و دفاتر 19 گانه این نهاد در سطح استان و آماده دریافت کمک های مردمی به دانش آموزان تحت پوشش هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان نمود: خیرین نیکوکار حقیقی و حقوقی می توانند از طریق شماره حساب 0110769749001 با شناسه 880318126 و یا شماره کارت مجازی حساب مورد اشاره 6037997950030370 نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) و از طریق آنی پرداخت (کد ussd) با شماره گیری #10778877 کمک های خود را به دانش آموزان پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بیش از 6 هزار دانش آموز بوشهری در انتظار دریافت تجهیزات آموزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 6 هزار دانش آموز بوشهری در انتظار دریافت تجهیزات آموزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید