تعطیلی مراکز تعویض پلاک در تمامی مراکز استان ها ، پیگیری وکالتنامه های منقضی در دستورکار

به گزارش حمایت از تولید ملی، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از تعطیلی مراکز تعویض پلاک در تمامی مراکز استان ها اطلاع داد و گفت: مراکز شماره گذاری در شهرهایی با شرایط نارنجی، زرد و سفید کرونایی، تعطیل نبوده و فعال است.

تعطیلی مراکز تعویض پلاک در تمامی مراکز استان ها ، پیگیری وکالتنامه های منقضی در دستورکار

به گزارش حمایت از تولید ملی، سرهنگ علی محمدی، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در تبادل نظر با فارس در مورد آخرین شرایط فعالیت مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری پلیس راهور در سراسر کشور با توجه به شرایط متفاوت کرونایی گفت: با ابلاغ ستاد ملی کرونا و با توجه به شرایط قرمز کرونا، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در همه مراکز استان ها به مدت دو هفته تعطیل است.

وی گفت: تمامی مراکز استان ها در شرایط قرمز بوده و مراکز تعویض پلاک در آنها تعطیل هستند، اما در شهرهایی که در شرایط نارنجی، زرد و سفید قرار دارند مراکز شماره گذاری فعال هستند.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در مورد فعالیت مراکز شماره گذاری در استان تهران اعلام نمود: استان تهران در این موضوع به صورت یکپارچه دیده شده و با توجه به شرایط قرمز، تمام مراکز تعویض پلاک در استان تهران به مدت دو هفته تعطیل است.

سرهنگ محمدی در مورد شرایط اعتبار وکالتنامه های خرید و فروش خودرو که در مدت این دو هفته منقضی می شوند گفت: پلیس پیگیر وکالتنامه های منقضی از مبادی ذی ربط است تا این وکالتنامه ها به مدت روزهای تعطیل، تمدید شوند.

وی با اعلام این مطلب که پلیس موافق خرید و فروش وکالتنامه ای خودرو به دلیل بروز مسائل احتمالی نیست، گفت: اگر خریدار و فروشنده به صورت وکالتی می خواهند خودرو را معامله نمایند، به این نکته توجه داشته باشند که با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی مراکز شماره گذاری در شهرهای قرمز، اعتبار سه ماهه برای وکالتنامه ها قائل شوند.

منبع: جام جم آنلاین

به "تعطیلی مراکز تعویض پلاک در تمامی مراکز استان ها ، پیگیری وکالتنامه های منقضی در دستورکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی مراکز تعویض پلاک در تمامی مراکز استان ها ، پیگیری وکالتنامه های منقضی در دستورکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید