توتیره: با تمام نیرو برابر کوبا به میدان خواهیم رفت

به گزارش حمایت از تولید ملی، سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایتالیا گفت: صعود ما به جمع 4 تیم قطعی شده اما فردا با تمام توان برابر کوبا به میدان خواهیم رفت.

توتیره: با تمام نیرو برابر کوبا به میدان خواهیم رفت

به گزارش حمایت از تولید ملی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، میکله توتیره پس از پیروزی سه بر یک ایتالیا برابر ایران گفت: باید به تیم ایران تبریک بگویم. آنها واقعا تیم خوبی بودند. در ابتدای مسابقه با آنکه در نتیجه عقب بودند به راحتی به رقابت برگشتند و در طی این دیدار شاهد پیشرفت آنها بودیم.

وی شرح داد: مصدوم شدن بازیکن ایران باعث شد آنها بازی اصلی خود را نمایش ندهند. در ست چهارم واقعا نگران بودم. امتیازات پایاپای پیش می رفت اما بازیکنان جوان من توانستند رویایی ظاهر شوند.

توتیره در خصوص مسابقه فردا برابر تیم کوبا گفت: صعود ما به جمع 4 تیم قطعی شده است اما فردا با تمام نیرو برابر کوبا به میدان خواهیم رفت. کوبا ممکن است به پیروزی برابر تیم ما احتیاج داشته باشد و تیم بسیار قدرتمندی هستند. امیدوارم شاگردانم مانند مسابقه امروز نمایش بسیار خوبی داشته باشند.

تیم والیبال ایران عصر امروز در پنجمین روز از مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان برابر تیم ایتالیا با نتیجه 3 بر یک باخت.

منبع: تسنیم

به "توتیره: با تمام نیرو برابر کوبا به میدان خواهیم رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توتیره: با تمام نیرو برابر کوبا به میدان خواهیم رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید