شرح باشگاه استقلال درباره انتشار ارقام قرارداد بازیکنان

به گزارش حمایت از تولید ملی، در واکنش به انتشار ارقام قرارداد بازیکنان در بعضی رسانه ها، باشگاه استقلال توضیحاتی را در این ارتباط ارائه کرد:

شرح باشگاه استقلال درباره انتشار ارقام قرارداد بازیکنان

دلیل انتشار مبلغ قراردادهای بازیکنان تیم استقلال توسط برخی رسانه ها (گذشته از آنکه برخی از مبالغ صحیح نیست) به نبود فضا و حریم مناسب در هیات فوتبال تهران مربوط می گردد.

اعضای باشگاه استقلال جهت ثبت قراردادهای خود به عنوان (مراجعه کننده) به هیات فوتبال رفتند ولی متاسفانه به دلیل محل استقرار نامناسب عکاس ها و خبرنگارها نسبت به اسناد چنین اتفاقی اتفاق افتاده است.

از هیات فوتبال استان تهران انتظار می رود به دلیل ورود اسناد مهم باشگاه ها در فصل نقل وانتقالات به آن ساختمان شرایطی را فراهم کند که حداقل پیش بینی لازم درباره فاصله نماینده رسانه ها با میز امضا درنظر گرفته گردد .

شاید از نظر حرفه ای به رسانه های مورد نظر بابت انتشار این نوع اخبار نتوان خرده گرفت اما بدون تردید منجر به تجدیدنظر در ارتباطات و تعاملات آینده خواهد بود.

به گزارش حمایت از تولید ملی و بر اساس اعلام برخی از رسانه ها، مبلغ قرارداد برخی از بازیکنان استقلال که هنگام ثبت قراردادشان در هیات فوتبال استان تهران مشاهده شده، به این توضیح است:

وریا غفوری، علی کریمی و حسین حسینی: 2 میلیارد و 500 میلیون تومان

مرتضی تبریزی: 2 میلیارد و 200 میلیون تومان

فرشید باقری: 2 میلیارد تومان

سیاوش یزدانی: 1 میلیارد و 700 میلیون تومان

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرح باشگاه استقلال درباره انتشار ارقام قرارداد بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح باشگاه استقلال درباره انتشار ارقام قرارداد بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید