جزئیات ماجرای پیدا کردن کیسه پول از زبان پاکبان لامردی

به گزارش حمایت از تولید ملی، پاکبان لامردی کیسه پول را که در میان زباله ها پیدا نموده بود، به صاحبش بازگرداند.

جزئیات ماجرای پیدا کردن کیسه پول از زبان پاکبان لامردی

به گزارش گروه استان های حمایت از تولید ملی از شیراز، عباس رامیار پاکبان لامردی با اشاره به جزئیات ماجرای پیدا کردن کیسه پول 400 میلیون ریالی، اظهار کرد: وقتی که پول ها را پیدا کردم وسوسه نشدم، و منتظر آن بودم به صاحب آن پس دهم.

او ادامه داد: مثل هر روز پشت ماشین حمل زباله داشتم کارم را انجام می دادم که ناگهان از میان پلاستیک های زباله ای که بر می داشتم و به درون ماشین حمل زباله پرت می کردم یک پلاستیک زباله را که چند دقیقه قبل به درون ماشین پرت نموده بودم، پاره شد و محتویات آن، که پول بود بیرون ریخت.

او در پاسخ به این سوال که وقتی این پول را دیدی وسوسه شدی یا خیر؟ گفت: اصلاً وسوسه نشدم، و می توانستم این پول را بردارم، اما ثانیه ای درنگ نکردم و پول را به درون کیسه برنجی که به همراه داشتم انداختم تا صاحب پول پیدا گردد.

پاکبان لامردی که دارای 4 فرزند پسر نیز هست، اظهار کرد: انگار بخت با صاحب پول یار بود، چرا که تمام پول نقدشان در دستان من بود، منی که حتی ثانیه ای هم فکر برنگرداندن پول به سرم نزد.

در پی اقدام پاکبان لامردی، که بیش از یک دهه در شهرداری لامرد کار می نماید، شهردار و رئیس شورا به پاس زحمات و ایثارگری های او در محل کارش حاضر شدند.

او گفت: خیلی راضی و مسرورم که شهردار، و اعضای شورای شهر برای تجلیل از بنده، که برگرداندن پول به صاحبش را وظیفه خود می دانم به اینجا آمده اند، و خدا را شاکرم که سربلند و با افتخار زندگی می کنم.

منبع: مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جزئیات ماجرای پیدا کردن کیسه پول از زبان پاکبان لامردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ماجرای پیدا کردن کیسه پول از زبان پاکبان لامردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید