حضور 22 هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور 1400

به گزارش حمایت از تولید ملی، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش از رقابت 22 هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور سراسری 1400 خبر داد.

حضور 22 هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور 1400

به گزارش گروه دانشگاه حمایت از تولید ملی، سیاوش باقری، کننده سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیون 500 هزارنفر در کنکور سراسری امسال در کشور به رقابت می پردازند که تعداد داوطلبان استان بیش از 22 هزارنفر است.

وی اضافه نمود: بیش از 50 درصد شرکت کنندگان از گروه علوم تجربی هستند که مثل سال گذشته این گروه آموزشی بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده است.

باقری بیان نمود: نسبت داوطلبان خانم به آقا 60 به 40 درصد است

کننده سازمان سنجش در استان با بیان اینکه کنکور سراسری امسال در 6 شهر این استان شامل یاسوج، گچساران، دهدشت، لیکک، چرام و لنده برگزار می شود، اظهار داشت: شرکت کنندگان در رشته ریاضی 935 نفر، تجربی 11هزار و 277 نفر، انسانی 7314 نفر، هنر 1013 نفر، زبان خارجی 1686 هزار نفر هستند.

باقری تاکید کرد: این آزمون در چهار روز و از چهارشنبه 9 مرداد تا شنبه 12 مرداد و صرفا در نوبت صبح برگزار و در نوبت عصر هم کار ضدعفونی حوزه ها انجام می شود.

وی در توصیه ای به خانواده های داوطلبان گفت: همه مسایل و پروتکل های بهداشتی برای این آزمون انجام شده و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان بر این مهم نظارت دارند.

باقری گفت: از والدین داوطلبان خواهشمندیم که از حضور و تجمع در مکان های برگزاری آزمون خودداری کنند.

مدیرآموزش دانشگاه یاسوج گفت: همه حوزه های امتحانی از ساعت 6:30 صبح باز هستند و همه داوطلبان باید ماسک سه لایه داشته باشند.

باقری شرح داد: فاصله استاندارد و اعلام شده از سوی ستادکرونای استانی در این آزمون رعایت شده است.

کننده سازمان سنجش در استان گفت: با توجه به اینکه در حوزه های امتحانی امکان دریافت امانات وجود ندارد از همه داوطلبان خواهشمندیم که وسایل اضافه مانند گوشی همراه، کیف دستی، ساک، ماشین حساب و ... همراه خود نداشته باشند.

وی در خاتمه گفت: داوطلبان دو روز قبل از آزمون، می توانند برای ویرایش اطلاعات خود به کافی نت ها و یا برای اصلاح برخی اطلاعات که در دفترچه به آن اشاره شده به ستاد های رفع نقص مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حضور 22 هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 22 هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید