سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان وزارت بهداشت فعال شد ، تکمیل فرم خود اظهاری لازم است

به گزارش حمایت از تولید ملی، رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی گفت: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان وزارت بهداشت که از امروز، 3 مرداد ماه قابل دریافت خواهد بود، ملزم به تکمیل فرم خود اظهاری هستند.

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان وزارت بهداشت فعال شد ، تکمیل فرم خود اظهاری لازم است

سعید هاشمی نظری، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه حمایت از تولید ملی، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون زبان MHLE دوره 57 و تکمیل فرم خود اظهاری داوطلبان در آزمون از ساعت 9 صبح امروز آدینه، 3 مرداد ماه 99 تا 9 صبح روز یکشنبه، 5 مرداد ماه 99 به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار 1975 نفر تا کنون در آزمون زبان وزارت بهداشت ثبت نام نموده اند، تاکید نمود: داوطلبان همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه ملزم به تکمیل فرم خود اظهاری جهت حضور در آزمون هستند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اضافه نمود: برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) الزامی است و همراه نداشتن هریک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می گردد.

هاشمی توضیح داد: آزمون های دوره 57 که قرار بود پنجشنبه، 2 مرداد برگزار گردد به دلیل شدت شیوع بیماری کرونا مجددا به تعویق افتاد و آزمون در زمان جدید سه شنبه، 7 مردادماه 99 برگزار می گردد. این دوره از آزمون در 26 حوزه امتحانی شامل 23 حوزه به صورت الکترونیک و 3 حوزه به صورت کاغذی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان وزارت بهداشت فعال شد ، تکمیل فرم خود اظهاری لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون زبان وزارت بهداشت فعال شد ، تکمیل فرم خود اظهاری لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید