قهرمان لیگ برتر واترپلو در پی اسپانسر برای حضور در آسیا!

به گزارش حمایت از تولید ملی، سی یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو برگزار گردید و در نهایت دو تیم نوفلاح و دانشگاه آزاد اسلامی به فینال مسابقات راه یافتند. در انتها شاگردان مهدی پنام تاش در تیم فلاح پیروز شدند با شکست تیم دانشگاه آزاد عنوان قهرمانی را کسب نمایند.

قهرمان لیگ برتر واترپلو در پی اسپانسر برای حضور در آسیا!

مهدی پنام تاش در تبادل نظر با حمایت از تولید ملی درباره قهرمانی تیمش گفت: 6 تیم در مسابقات لیگ برتر شرکت داشتند. به علت ویروس کرونا رقابت ها به صورت متمرکز در دو گروه به صورت رفت و برگشت انجام شد. در نهایت تیم نوفلاح به فینال مسابقات رسید و با شکست تیم دانشگاه آزاد عنوان قهرمانی را کسب کردیم.

سرمربی تیم واترپلو نوفلاح ادامه داد: سطح کیفی رقابت ها نسبت به دوره گذشته بالا بود. رقابت ها دو سال به علت شیوع بیماری کوید -19 برگزار نشد و ورزش های آبی بیشترین لطمه را از ویروس کرونا دید چرا که استخرها تعطیل شد.

وی اضافه نمود: در شرایط سخت تمریناتمان را پیگیری و تیم را برای حضور در مسابقات آماده کردیم.

پنام تاش در سرانجام گفت: با قهرمانی در مسابقات لیگ برتر جواز حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا را کسب کردیم و باید در پی اسپانسر باشیم چرا که تیم ما متعلق به بخش خصوصی است و در استخر خصوصی خودمان علاقه مندان به واترپلو را آموزش می دهیم و برای شرکت در مسابقات آماده می شویم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قهرمان لیگ برتر واترپلو در پی اسپانسر برای حضور در آسیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان لیگ برتر واترپلو در پی اسپانسر برای حضور در آسیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید