درخواست مهم باشگاه پرسپولیس از AFC

به گزارش حمایت از تولید ملی، باشگاه پرسپولیس، درباره محل اسکان این تیم برای فینال آسیا از کنفدراسیون فوتبال قاره کهن درخواستی دارد.

درخواست مهم باشگاه پرسپولیس از AFC

به گزارش گروه ورزشی حمایت از تولید ملی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام بخش بین الملل باشگاه، کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان کرد به منظور نظارت بیشتر بر مسائل قرنطینه و جداسازی اعضای تیم ها از دیگر افراد، فینالیست شرق و غرب آسیا، برای بازی پایانی لیگ قهرمانان 2020 در یک هتل واحد استقرار داده خواهند شد.

بر این اساس، باشگاه پرسپولیس با ارسال ایمیلی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا، درخواست کرد به منظور ایجاد شرایط برابر، هتلی برای این منظور در نظر گرفته گردد که 2 تیم قبلا در آن اسکان نداشته اند.

با این اتفاق، برای یک تیم نسبت به دیگری، مزیت خاصی به وجود نمی آید.

همچنین، امیرعلی حسینی، مدیر امور بین الملل باشگاه، امروز با حضور در محل اردوی تیم به اتفاق دکتر حقیقت برای تکمیل فرم های پزشکی بازیکنان اقدام کرد. بخشی از این فرم ها هم باید با توجه به اظهارات و توضیح حال بازیکنان تنظیم می شد.

پر کردن فرم های پزشکی با توجه به شرایط خاص کرونا، از الزاماتی است که تیم های حاضر در لیگ قهرمانان باید آن را پشت سر بگذارند و بخشی از آن به تعهد انجام تست های کرونا به فاسه هر سه روز، مربوط می گردد.

این فرم ها فردا دوشنبه قبل از اینکه مهلت باشگاه به سر برسد برای کنفدراسیون ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ با توجه به شرایطی موجود، کنفدراسیون روی مسایل پزشکی تیم های حاضر، حساسیت و نظارت زیادی دارد و در جریان بازی ها نیز شاهد جلسات هماهنگی با حضور پزشکان تیم ها بودیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "درخواست مهم باشگاه پرسپولیس از AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مهم باشگاه پرسپولیس از AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید