خبر خوش برای دانش آموزان لرستانی، مهر 98 هیچ دانش آموزی بدون مدرسه نخواهد بود

به گزارش حمایت از تولید ملی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از آمادگی تمام مدارس این استان برای حضور دانش آموزان در کلاس های درس از مهر 98 اطلاع داد.

خبر خوش برای دانش آموزان لرستانی، مهر 98 هیچ دانش آموزی بدون مدرسه نخواهد بود

به گزارش خبرنگار ، محمدرضا حیدری مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در حاشیه بازدید از مدرسه آب گرفته خدیجه کبری (ره) درباره شائبه های مربوط به ساخت و ساز مدارس در منطقه پلدختر اظهار کرد: در بخشی از منطقه پلدختر که مدارس در حاشیه رودخانه بودند، قرار نیست مجددا مدرسه ای ساخته گردد.

او ادامه داد: به منظور ساخت و ساز اصولی مدارس قرار نیست مدرسه ای در حاشیه رودخانه، بازسازی گردد، بنابراین مدرسه دیگری در منطقه دیگر جایگزین مدرسه تخریب شده می گردد.

حیدری با اشاره به اینکه دانش آموزان مدرسه خدیجه کبری از اول مهر در مدرسه جدید مشغول به تحصیل می شوند، گفت: نگرانی بابت تحصیل دانش آموزان وجود ندارد و در تمام مناطق سیل زده کلاس درس وجود دارد.

او با اشاره به بعضی اخبار در فضای مجازی مبنی بر آماده نشدن مدارس تا ابتدای مهر ماه توضیح داد: هیچ دانش آموزی در سال تحصیلی جدید در مناطق سیل زده بدون کلاس درس نخواهد بود.

اعتبار 228 میلیارد تومانی برای نوسازی تمام مدارس سیل زده لرستان

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به اعتبار 228 میلیارد تومانی برای نوسازی و بازسازی تمام مدارس سیل زده لرستان اظهار کرد: 60 میلیارد تومان از طرف سازمان نوسازی مدارس، 22 میلیارد تومان از محل اعتبارات مربوط به سیل،

14 میلیارد تومان از طرف استانداردسازی، 46 میلیارد تومان از طرف اعتبارات استانی و 86 میلیارد تومان از سوی خیرین بوده است.

حیدری با اشاره به اینکه مدارس تخریبی پلدختر 14 مدرسه و 88 کلاس و تعداد مدارس تعمیری 35 مدرسه با 145 کلاس است، گفت: بعضی شائبه ها در فضای مجازی درباره آماده نشدن مدارس پلدختر مطرح است، اما براساس برنامه ریزی ها کلاس های درس کوچک تا سرانجام تابستان و سایر پروژه هاتا مهر 99 به بهره برداری می رسد.

او در تشریح لیست مدارس تعمیراتی با اعتبار دولتی گفت: برای بازسازی مدارس، اعتبارات خیرین و دولتی در نظر گرفته شده است.

افتتاح اولین مدرسه به روش ساخت صنعتی در لرستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با تاکید بر اینکه مشکل فضای آموزشی برای دانش آموزان در اول مهر وجود ندارد، بیان نمود: ابتدای مهر 122 کلاس درس را تحویل می دهیم.

حیدری همچنین به اولین طرح صنعتی سازی ساخت مدارس اشاره نمود و گفت: اولین مدرسه ساخته شده به روش صنعتی در ریقان چگنی اول مهر تحویل می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خبر خوش برای دانش آموزان لرستانی، مهر 98 هیچ دانش آموزی بدون مدرسه نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای دانش آموزان لرستانی، مهر 98 هیچ دانش آموزی بدون مدرسه نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید