دانشگاه آزاد دو مدال برنز در اسلحه اپه مردان کسب کرد

به گزارش حمایت از تولید ملی، تورنمنت بین المللی شمشیربازی تایلند با برگزاری دیدارهای اسلحه اپه بخش مردان و کسب دو مدال برنز توسط نمایندگان دانشگاه آزاد ایران در این رقابت ها پیگیری شد.

دانشگاه آزاد دو مدال برنز در اسلحه اپه مردان کسب کرد

به گزارش حمایت از تولید ملی و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، تورنمنت بین المللی شمشیربازی تایلند که از روز گذشته در این کشور شروع شد، امروز با برگزاری دیدارهای اسلحه اپه مردان ادامه یافت.

70 شمشیر باز از کشورهای هند، اندونزی، بلژیک، روسیه، فرانسه، کره جنوبی، سنگاپور، مالزی، لائوس و استرالیا، همراه با تایلند و دانشگاه آزاد به عنوان نماینده ایران، برگزار کننده رقابت های اسلحه اپه مردان بودند.

در این بخش از مسابقات، طاهر عاشوری و علی یعقوبیان دو بازیکن تیم دانشگاه آزاد بودند که تا مرحله نیمه نهایی پیش رفته و در نهایت به طور مشترک بر روی سکوی سوم ایستادند و صاحب مدال برنز شدند. صادق عابدی دیگر نماینده تیم شمشیربازی دانشگاه آزاد در رقابتهای اسلحه اپه تورنمنت تایلند بود که در میان 70 بازیکن شرکت کننده در رده نهم ایستاد.

امروز همچنین رقابت های اسلحه سابر بانوان با حضور 48 بازیکن از کشورهای کره جنوبی، اندونزی، سنگاپور، هنگ کنگ، لائوس، تایلند، هند و همچنین تیم دانشگاه آزاد ایران برگزار گشت. در این مسابقات فائزه رفیعی در یک قدمی کسب مدال بازماند و به مقام پنجم رسید، نجمه سازنچیان و کیانا باقرزاده دیگر نمایندگان کشورمان به ترتیب به عناوین هفتم و دوازدهم رسیدند.

منبع: تسنیم

به "دانشگاه آزاد دو مدال برنز در اسلحه اپه مردان کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد دو مدال برنز در اسلحه اپه مردان کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید