در اهواز کدام مظاهری می برد؟

به گزارش حمایت از تولید ملی، بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن یک بازی خانوادگی نیز محسوب می گردد. دوئلی میان برادران مظاهری که در دو تیم عضویت دارند. محمدرشید و محمدرضا. اینکه کدام می برد، شنبه معین می گردد.

در اهواز کدام مظاهری می برد؟

به گزارش حمایت از تولید ملی ،استقلال خوزستان و ذوب آهن، یکی از بازی های هفته هفتم لیگ هجدهم را برگزار می نمایند. استقلال خوزستان 6 امتیازی است و رده یازدهم جدول را در اختیار دارد و در سوی مقابل ذوب آهن 8 امتیاز اندوخته و در صندلی هشتم ایستاده است. این بازی خانگی برای استقلال خوزستان می تواند سکوی پرتاب این تیم به میانه های جدول باشد. اتفاقی که وقوع آن با وجود افت ذوب آهن و بازیکنان جوانی که استقلال خوزستان در اختیار دارد، چندان هم دور از دسترس نیست.

این بازی البته یک بازی خانوادگی نیز محسوب می گردد. دوئلی میان برادران مظاهری که در دو تیم عضویت دارند. محمدرشید و محمدرضا. اولی سالهاست درون دروازه ذوب آهن می ایستد و در طول این مدت نام و نشانی برای خود دست و پا نموده و یکی از بهترین دروازه بان های لیگ برتر محسوب می گردد. دروازه بانی که عضو تیم ملی هم هست و مورد توجه کارلوس کی روش نیز نهاده شده است.

محمدرضا مظاهری اما مهاجمی است با سابقه چندین فصل درخشش در خط حمله نفت و گاز گچساران در لیگ دو. این بازیکن که اصالت گچسارانی دارد، حدود یک ماه قبل مورد توجه داریوش یزدی نهاده شد و پیراهن استقلال خوزستان در لیگ برتر را پوشید. محمدرضا با توجه به شناختی که از محمدرشید دارد، خوب می داند که دروازه برادر بزرگتر خود را چگونه باز کند.

برادرکشی در اهواز، مهمترین اتفاقی است که می تواند در بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن رخ بدهد. در این بازی یا محمدرشید اجازه هنرنمایی به محمدرضا را نمی دهد یا مهاجم استقلال خوزستان دروازه ذوب آهن را باز می نماید. البته اگر یزدی از مظاهری کوچک در ترکیب ثابت استقلال خوزستان استفده کند و او را به زمین بفرستد.

9

منبع: ایران ورزشی

به "در اهواز کدام مظاهری می برد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در اهواز کدام مظاهری می برد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید