نورافکن: به خاطر هم تیمی هایم اخراج شدم، مهمترین بازی فصل مان را با الهلال داریم

به گزارش حمایت از تولید ملی، امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: اخراجم در دیدار مقابل ماشین سازی به خاطر پوشش حملات حریف بود.

نورافکن: به خاطر هم تیمی هایم اخراج شدم، مهمترین بازی فصل مان را با الهلال داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی حمایت از تولید ملی، امید نورافکن پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ماشین سازی گفت: اول از همه خوشحالم که مهدی قائدی گل سه امتیازی بازی را به ثمر رساند. او در این مدت مسائل زیادی داشت و از او تشکر می کنم که توانست این گل را به ثمر برساند. این گل سه امتیازی به ما یاری زیادی کرد و امیدوارم در بازی های بعد هم همین روند را ادامه دهیم.

وی درباره اخراجش از سوی داور این دیدار، توضیح داد: در دو صحنه در ضدحملات پشت دفاع را پر کردم و باید بهترین کار را انجام می دادم تا جلوی حمله حریف را بگیرم. کارت زرد ها را هم به خاطر هم تیمی هایم گرفتم. این پیروزی را فراموش و به بازی های آینده فکر می کنیم. بازی با الهلال مهمترین بازی فصل ما است.

بازیکن تیم فوتبال استقلال و کاپیتان تیم امید کشورمان درباره شایعاتی که پیرامون برکناری زلاتکو کرانچار از سرمربیگری تیم امید مطرح شده است، گفت: اخراج که نه، زلاتکو مربی ما است اما هر تصمیمی فدراسیون بگیرد ما به عنوان بازیکن تابع آن خواهیم بود. زلاتکو فعلاً مربی ما است و ما هم او را دوست داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نورافکن: به خاطر هم تیمی هایم اخراج شدم، مهمترین بازی فصل مان را با الهلال داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورافکن: به خاطر هم تیمی هایم اخراج شدم، مهمترین بازی فصل مان را با الهلال داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید