روایت یک آمریکایی از لحظه وصف نشدنی اش در ایران ، دو هشتگ زن آمریکایی درباره ایران

به گزارش حمایت از تولید ملی، عضو یهودی گروه صلح طلب کدپینک که چندی پیش به ایران سفر نموده است از سفرش به ایران گفت.

روایت یک آمریکایی از لحظه وصف نشدنی اش در ایران ، دو هشتگ زن آمریکایی درباره ایران

حمایت از تولید ملی - آریل گلد عضو گروه صلح طلب کدپینک چندی پیش به ایران سفر کردند تا تاثیرات تحریم های آمریکا را مورد آنالیز قرار دهند. مهمترین نکته ای که آنها اشاره می نمایند تحریم مردم ایران به ویژه بیماران ایرانی از داروهای مورد احتیاج است. آنها تاکید می نمایند که دولت ترامپ با سیاست هایش مردم عادی ایران را هدف قرار داده است و برای آنها مشکلاتی در زمینه های دارویی و انسانی به وجود آورده است.

این اعضای گروه صلح کدپینک علاوه بر تهران از اماکن گردشگری اصفهان و شیراز هم دیدن کردند.

آریل گلد و سایر اعضای گروه صلح طلب کدپینک در هنگام ورود به ایران

آریل گلد درباره سفر خود و یک هیات آمریکایی به ایران با اشاره به ملاقات از یک کنیسه یهودیان در تهران گفت: برای من به عنوان یک یهودی آمریکایی، ملاقات از این کنیسه و اینکه بتوانم در آنجا نیایش کنم لحظه ای وصف نشدنی بود.

وی افزود: من با یهودیان در آنجا ملاقات و گفت وگو کردم. ایران همواره وطن و خانه آنهاست. به من گفتند که در آرامش و بدون محدودیتی در آنجا نیایش می نمایند. آنها همچنین در مجلس ایران، نماینده دارند.

این فعالان مدنی آمریکایی در سفر به ایران از مسجد نصیرالملک

(مسجد صورتی) بازدید کردند

این فعال صلح آمریکایی - یهودی با اشاره به یهودستیزی در آمریکا و گرایش های راست افراطی در آن کشور به ایرنا گفت: در آمریکا این موضوعی شگفت آور است که در ایران، یهودیان کنیسه دارند و از آزادی برخوردارند.

گلد درباره برنامه سفر هیات آمریکایی به ایران گفت: ما 12 نفر از ایالت های مختلف آمریکا به ایران سفر کردیم که بعضی از اعضا جزء فعالان صلح هم بودند. اعضای هیات آمریکایی و عضو گروه کدپینک که در این سفر حضور داشتند، در نشست ها و سخنرانی هایی در واشنگتن درباره نتایج سفر به ایران صحبت خواهند کرد.

اعضای گروه صلح طلب کدپینک و اساتید آمریکایی این گروه که به ایران سفر کردند

از یک مدرسه دخترانه نیز بازدید کردند

آریل گلد که به نظر می رسد به خوبی می تواند غذاهای ایرانی را طبخ کند پس از بازگشت از ایران به آمریکا نوشت: یک هفته می گردد که از ایران برگشته ام و سعی می کنم آشپزی ایرانی انجام دهم ؛ پلو زعفران، سبزی پلو، خورشت بادمجان و قرمه سبزی ...

او اکثر مطالبش درباره ایران را با دو هشتگ PeaceWithIran# و NoWarWithIran# منتشر می نماید.

آشپزی آریل گلد پس از بازگشت از ایران

در بعضی شهرهای دیگر از جمله تهران، اصفهان و شیراز تعداد زیادی کنیسه وجود دارد که بعضی از آنها تاریخی و قدمت قابل توجهی دارند.

منبع: چمدان

به "روایت یک آمریکایی از لحظه وصف نشدنی اش در ایران ، دو هشتگ زن آمریکایی درباره ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت یک آمریکایی از لحظه وصف نشدنی اش در ایران ، دو هشتگ زن آمریکایی درباره ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید