عبدالله: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف در تاریخ است

به گزارش حمایت از تولید ملی، رئیس اجرائیه افغانستان با بیان اینکه روابط دو کشور همسایه در حال گسترش است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک نقطه عطف در تاریخ است.

عبدالله: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف در تاریخ است

به گزارش گروه بین الملل حمایت از تولید ملی، عبدالله عبدالله رییس اجراییه افغانستان امروز (آدینه) در مراسم تجلیل از چهل ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه تنش ها در منطقه روی اوضاع افغانستان تاثیر می گذارد، ابراز امیدواری کرد که تحولات و تنش ها در منطقه فروکش کند.

در ابتدای این مراسم که در سفارت ایران در کابل برگزار گردید، رئیس اجراییه افغانستان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک نقطه عطف در تاریخ بوده است.

عبدالله ضمن قدردانی از همکاری های ایران در دوره های جهاد و مقاومت توضیح داد: روابط مالی و سیاسی میان دو کشور در حال گسترش است.

عبدالله در انتها خطاب به شرکت کنندگان در این مراسم گفت: در دوره حکومت وحدت ملی کوشش شده است که روابط همسایگی و برادری با تمام کشور های منطقه با حفظ احترام متقابل حفظ و تقویت گردد.

مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران صبح امروز با حضور مقامات و سیاستمداران سرشناس افغانستان در سفارت ایران در کابل برگزار گردید.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عبدالله: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف در تاریخ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالله: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف در تاریخ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید