فوتبال دنیا، تیبو کورتوا: نه علیه مورینیو و کونته حرف زده ام، نه روبرتو مارتینس را ترغیب نموده ام

به گزارش حمایت از تولید ملی، فوتبال دنیا - تیبو کورتوا این خبر که او به سرمربی تیم ملی کشورش توصیه نموده راهنمایی تیم فوتبال رئال مادرید را برعهده بگیرد، بی اساس خواند.

فوتبال دنیا، تیبو کورتوا: نه علیه مورینیو و کونته حرف زده ام، نه روبرتو مارتینس را ترغیب نموده ام

به گزارش حمایت از تولید ملی، تیبو کورتوا اخباری که روز گذشته (جمعه) به نقل از وی درباره احتمال انتصاب ژوزه مورینیو یا آنتونیو کونته به عنوان سرمربی رئال مادرید منتشر شد را تکذیب کرد.

روز گذشته نشریه به نقل از سنگربان بلژیکی سابق چلسی نوشت: من لندن را به خاطر کونته و موینیو ترک کردم و اینکه می گویند یکی از این دو قرار است دوباره در رئال مادرید سرمربی ام گردد باورنکردنی است.

ال پاییس در ادامه خبری که به نقل از سنگربان ملی پوش کهکشانی ها منتشر کرد نوشت: روبرتو مارتینس (سرمربی تیم ملی بلژیک) گزینه خوبی برای راهنمایی رئال مادرید است. او بهترین سرمربی دنیاست. آنتونیو کونته با چلسی توافق کرد، فسخ قرارداد برای رفتن به رئال مادرید

کورتوا اما شب گذشته با انتشار پیغامی در صفحه شخصی اش در توییتر این خبر را تکذیب کرد. او در این پیغام نوشت: من می خواهم قویاً اخباری که امروز در نشریه ال پاییس به نقل از من منتشر شد را تکذیب کنم. این خبر شامل دروغ هایی بود که به وجهه حرفه ای من خدشه وارد کرد و من انتظار دارم که این رسانه اشتباهش را تصحیح کند اگرچه من دارم علیه آن شکایت می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، تیبو کورتوا: نه علیه مورینیو و کونته حرف زده ام، نه روبرتو مارتینس را ترغیب نموده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، تیبو کورتوا: نه علیه مورینیو و کونته حرف زده ام، نه روبرتو مارتینس را ترغیب نموده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید