قول وزیر پیشنهادی بهداشت برای واکسیناسیون کل جامعه ظرف 6 ماه آینده

به گزارش حمایت از تولید ملی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس ازحضور وزرای پیشنهادی اطلاعات و بهداشت در کمیسیون متبوعش جهت ارائه برنامه های شان خبر داد.

قول وزیر پیشنهادی بهداشت برای واکسیناسیون کل جامعه ظرف 6 ماه آینده

به گزارش حمایت از تولید ملی به نقل از خبرگزاری فارس، مصطفی نخعی گفت: امروز کمیسیون انرژی مجلس با حضور وزرای پیشنهادی اطلاعات و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این کمیسیون به منظور بررسی صلاحیت ها و برنامه های شان تشکیل شد.

نماینده مردم نهبندان و و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق برنامه زمان بندی شده برای حضور وزرای پیشنهادی در کمیسیون ها، صبح امروز سید ناماعیل خطیب به نام وزیر پیشنهادی اطلاعات به کمیسیون انرژی آمده و درخصوص برنامه ها، سیاست ها و راهبرد های مدنظر خود توضیحاتی ارائه و نمایندگان هم سوالات و ابهامات خود را بیان کردند.

وی اضافه نمود: از آنجا که موضوع حراست و حفاظت از تاسیسات و دانشمندان هسته ای به نام مسئله مرتبط با کمیسیون انرژی برای نمایندگان بسیار مهم بود، همچنین با توجه به تعرضاتی که در گذشته به تاسیسات و دانشمندان هسته ای شده است، نمایندگان بر ضرورت حفاظت از آن ها تاکید کردند که وزیر پیشنهادی اطلاعات هم نقطه نظرات و برنامه های خود را در این خصوص مطرح نمود.

نخعی همچنین با اشاره به حضور بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت در این کمیسیون، گفت: در این جلسه نمایندگان نسبت به واکسیناسیون هرچه سریع تر کل جامعه هدف در مقابل بیماری کرونا تاکید موکد داشتند که وزیر پیشنهادی هم از داشتن برنامه برای انجام این مهم طی 6 ماه بعد از آغاز به کار خود، خبر داد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عین اللهی بر ادامه قرنطینه سراسری (البته نه به شکل کنونی) تاکید کرد، اضافه نمود: همچنین باتوجه به اینکه واکسن های تولید داخل، کفاف واکسیناسیون کل جامعه هدف را نمی دهد، قول واردات هر بیشتر و سریع تر واکسن را به نمایندگان و مردم داد.

منبع: جام جم آنلاین

به "قول وزیر پیشنهادی بهداشت برای واکسیناسیون کل جامعه ظرف 6 ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول وزیر پیشنهادی بهداشت برای واکسیناسیون کل جامعه ظرف 6 ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید