مایک پمپئو هذیان می گوید

به گزارش حمایت از تولید ملی، خبرگزاری خبرنگاران- مشاور پیشین امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا گفت: اظهارات وزیر امور خارجه این کشور را درباره انتقال مجدد قدرت به دونالد ترامپ هذیان گویی است.

مایک پمپئو هذیان می گوید

به گزارش خبرگزاری حمایت از تولید ملی، جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان در واکنش به اظهارات اخیر مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور که گفته بود شاهد انتقال به دور دوم ریاست جمهوری ترامپ خواهیم بود گفت: به نظر من این اظهارات مایک پمپئو هذیان گویی است.

بولتون اضافه نمود، پمپئو دیگر اعتبار بین المللی خود را از دست داده است زیرا معتقدم حتی در داخل دولت آمریکا هم افراد بسیار کمی به این موضوع اعتقاد دارند، نمی دانم چرا پمپئو این اظهارات را بیان کرده و چرا در کنفرانس خبری شرکت کرده است، شاید این اقدام را انجام داده تا مانند دیگر مسئولان دولتی از دولت ترامپ اخراج نشود.

مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا در ادامه شرح داد، مایک پمپئو از اکنون کمپین خود را برای انتخابات سال 2024 شروع کرده است و هر کسی می تواند چنین کمپینی را شروع کند و بنظر من وی هم تصمیم خود را گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مایک پمپئو هذیان می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایک پمپئو هذیان می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید