مجید احمدی: با پتانسیل بالای بچه ها می توان عقب ماندگی ها را جبران کرد، با افزایش دلار کمان 15 میلیون تومانی را باید 55 میلیون بخریم!

به گزارش حمایت از تولید ملی، مجید احمدی، سرمربی تیم ملی کامپوند گفت: تیم کامپوند افت رکوردی داشته ولی با پتانسیل بالای بچه ها می توان عقب ماندگی ها را جبران کرد. - اخبار ورزشی -

مجید احمدی: با پتانسیل بالای بچه ها می توان عقب ماندگی ها را جبران کرد، با افزایش دلار کمان 15 میلیون تومانی را باید 55 میلیون بخریم!

مجید احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی حمایت از تولید ملی، در خصوص اردوی تیم ملی کامپوند گفت: طبق رکوردگیری و برگزاری مسابقات انتخابی 24 کماندار برتر راهی اردو شدند و طی این یک ماه هر روز رکوردگیری کردیم تا 12 نفر برتر در اردو باقی بمانند. اردو روز پنجشنبه تمام شد و در نهایت 10 نفر انتخاب شدند. طبق برنامه تمرینی کمانداران تمرین می نمایند تا در مسابقات سال آینده نتایج خوبی را رقم بزنند.

وی در خصوص برنامه های پیش روی کامپوند در امسال گفت: امسال مسابقه نداریم و سال آینده مسابقات تایلند را داریم. سه مسابقه تدارکاتی برای مسابقات جهانی هلند نیز داریم. اولویت اصلی و هدف ما مسابقات جهانی است و کوشش می کنیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم ملی کامپوند کشورمان در خصوص شرایط ملی پوشان از نظر رکوردی توضیح داد: تیم کامپوند افت رکوردی داشته ولی با پتانسیل بالای بچه ها می توان عقب ماندگی ها را جبران کرد. کما اینکه در رکوردگیری ها با یک مقدار تغییر مسائل فنی و تکنیکی رکوردها بهتر شد. خانم ایزدخواه در روز اول اردو رکوردش 327 تا 330 بود و با کمی تغییر در کمان و تغییرات فنی رکورد 350 را ثبت کرد و این جای امیدواری دارد. بچه های ما می توانند عالی کار نمایند و دوباره کامپوندی پرقدرت داشته باشیم. سرمربی تیم کامپوند: تهیه لوازم مصرفی با شرایط دلار برای ورزشکار سخت است، سرمربی ریکرو: در خواست اردوی مشترک و برون مرزی داریم

وی در خصوص وضعیت تجهیزات و کمان ملی پوشان یادآور شد: متاسفانه با گران شدن دلار تجهیزات ما گران شده است. قبلا با 15 میلیون تومان می توانستیم یک کمان حرفه ای تهیه کنیم ولی الان همان کمان را باید 55 میلیون تومان خرید. بعلاوه اکثر کمان و تجهیزات بچه ها شخصی است. دکتر شعبانی بهار قول داده تجهیزات مصرفی را در اختیار نفرات اصلی تیم قرار دهند.

احمدی در سرانجام در خصوص مطالباتش گفت: قسمت ریالی طلبم را دریافت کردم و رئیس فدراسیون قول داده اند طلب دلاری من پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجید احمدی: با پتانسیل بالای بچه ها می توان عقب ماندگی ها را جبران کرد، با افزایش دلار کمان 15 میلیون تومانی را باید 55 میلیون بخریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید احمدی: با پتانسیل بالای بچه ها می توان عقب ماندگی ها را جبران کرد، با افزایش دلار کمان 15 میلیون تومانی را باید 55 میلیون بخریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید