محمدرضا ساکت: یک روزه نمی توان همه چیز را تغییر داد؛ باشگاه ها باید از هم حمایت نمایند

به گزارش حمایت از تولید ملی، محمدرضا ساکت در جلسه مدیران لیگ رجحان با مسئولان فدراسیون فوتبال پیرامون تبلیغات محیطی شرکت کرد.

محمدرضا ساکت: یک روزه نمی توان همه چیز را تغییر داد؛ باشگاه ها باید از هم حمایت نمایند

به گزارش گروه ورزشی حمایت از تولید ملی، محمدرضا ساکت در خصوص این جلسه گفت:یکی از جلسات ضروری بود که باید برگزار می شد. مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند و مطالب و نقطه نظرات باشگاه ها را شنیدند. مطمئنا این امر برای پیشبرد مسائل فوتبال بسیار مهم است. سازمان لیگ طبق کتاب سبزی که دارد، عمل می نماید و اگر قرار است تغییراتی ایجاد گردد باید فرایند اداری طی گردد.

وی ادامه داد:دوستان ایده های تازهی داشتند، اما این نمی گردد که بخواهیم یک روزه همه چیز را تغییر دهیم. متاسفانه مسائل مالی بحث درآمدزایی در فوتبال را با مشکل روبرو نموده است و هر 16 تیم لیگ فزونی باید به صورت منسجم کار را جلو ببرند و همدیگر را حمایت نمایند. من یادم است که مسئولان جی لیگ ژاپن می گفتند تقریبا همه تبلیغات را در اختیار خود باشگاه ها گذاشتند غیر از تبلیغات محیطی. چون ظرفیت های شهرها و باشگاه ها فرق دارد و این موضوع جدا نشده بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان مطرح کرد: موضوع حق پخش تلویزیونی و اینترنتی هم وجود دارد که متاسفانه هنوز عملیاتی نشده است. ما خودمان تلویزیون اختصاصی سپاهان را داریم و خیلی از بازی ها را پخش می کنیم و امیدواریم در حوزه اینترنتی هم یک سری قوانین حمایتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بخشی از این جلسه مربوط به مجوز حرفه ای بود. این مسئله با حضور افرادی مانند مصطفوی و آل اسحاق جلو می رود. دوستان می پرسند که شما در باشگاه سپاهان چه کار کردید. ما در باشگاه یک کمیته دائمی مجوز حرفه ای داریم. ما برای اینکه مدارک و مستندات مان آماده گردد از آبان ماه گذشته این کمیته را با حضور کارشناسان راه اندازی کردیم و هر ماه هم جلسات آن برگزار می گردد. مجوز حرفه ای پارامترهای خاصی دارد که از قبل اعلام می گردد. ممکن است در هر سال یکی دو پارامتر تازه اضافه گردد. خوشبختانه ما جزو اولین باشگاه هایی بودیم که مجوز را دریافت کردیم. مجوز حرفه ای به شکلی است که اگر سال جاری دریافت کردید و در ادامه غفلت کردید، برای سال بعد دچار مشکل می شوید.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه زمانی که خودتان بگویید آیا درآمدها شفاف بود یا خیر، گفت:آن موقع مصوبه سازمان لیگ این بود که به مزایده گذاشته گردد و به یک کارگزار تعیین داده گردد، اما یکی دو سالی است که سازمان لیگ تدبیر متفاوتی داشته و خودش این کار را مدیریت می نماید.این کار بد نیست و درآمدها مستقیم به حساب خود سازمان ریخته می گردد.

وی در انتها در خصوص قرارداد مارک ویلموتس که بدهی سنگینی روی دست فدراسیون گذاشته است گفت:من آن موقع در فدراسیون فوتبال حضور نداشتم و کارمند اداری نبودم، به همین علت در ریز جزئیات این قرارداد و پرونده نیستم. کسانی که بودند پیگیری می نمایند و فدراسیون هم دنبال آن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "محمدرضا ساکت: یک روزه نمی توان همه چیز را تغییر داد؛ باشگاه ها باید از هم حمایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا ساکت: یک روزه نمی توان همه چیز را تغییر داد؛ باشگاه ها باید از هم حمایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید