منافی: حداقل 4 بازیکن پرسپولیس باید به تیم ملی دعوت می شدند، شانس صعود پرسپولیس و الدحیل برابر است

به گزارش حمایت از تولید ملی، مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید نمود که شانس صعود این تیم و الدحیل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر است.

منافی: حداقل 4 بازیکن پرسپولیس باید به تیم ملی دعوت می شدند، شانس صعود پرسپولیس و الدحیل برابر است

جواد منافی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی حمایت از تولید ملی، در خصوص اعلام لیست تیم ملی و دعوت شدن فقط یک بازیکن از پرسپولیس توسط کارلوس کی روش گفت: پرسپولیس دو فصل پیاپی قهرمان ایران شد و الان هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. تیمی که بهترین خط دفاعی را دارد و مهاجمش آقای گل می گردد باید نماینده های بیشتری در تیم ملی داشته باشد و انتظار طرفداران و مجموعه پرسپولیس بیجا نیست. به نظر من حداقل 4 بازیکن پرسپولیس باید به تیم ملی دعوت می شدند.

وی با اشاره به بازی برگشت پرسپولیس مقابل الدحیل که 26 شهریور برگزار می گردد، مطرح نمود: پرسپولیس از حمایت طرفداران به عنوان یار دوازدهم بهره خواهد برد و این یک فاکتور مهم است. امیدوارم پرسپولیس در دقایق ابتدایی به گل برسد و این کار را آسان تر خواهد نمود. در ضمن گل نخوردن از الدحیل بسیار مهم است و امیدوارم پرسپولیس بازی کم اشتباهی انجام دهد. این بازی برای پرسپولیس بسیار سخت است خصوصا اینکه دست برانکو از لحاظ بازیکن بسته است و نیمکت پرسپولیس هم طوری است که ذخیره ها نمی توانند در بازی های آسیایی به تیم یاری نمایند.

منافی در رابطه با اینکه شانس کدام تیم برای صعود بیشتر است گفت: شانس صعود هر دو تیم را برابر می دانم و امیدوارم پرسپولیس از حریف قطری اش عبور کند و به مرحله بعدی راه یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "منافی: حداقل 4 بازیکن پرسپولیس باید به تیم ملی دعوت می شدند، شانس صعود پرسپولیس و الدحیل برابر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منافی: حداقل 4 بازیکن پرسپولیس باید به تیم ملی دعوت می شدند، شانس صعود پرسپولیس و الدحیل برابر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید