منافی: خیلی زود است که نگران پرسپولیس باشیم، بیرانوند باید در رفتارهایش تجدیدنظر کند

به گزارش حمایت از تولید ملی، جواد منافی، بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد برای نگرانی بابت شرایط این تیم خیلی زود است.

منافی: خیلی زود است که نگران پرسپولیس باشیم، بیرانوند باید در رفتارهایش تجدیدنظر کند

جواد منافی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی حمایت از تولید ملی، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر تراکتور تبریز و نقدهای مطرح شده در خصوص شاگردان کالدرون گفت: برد و باخت در فوتبال طبیعی است. پرسپولیس سه فصل پیاپی قهرمان ایران شده و طبیعتاً همه تیم ها دوست دارند که برابر این تیم، بهترین عملکرد را داشته باشند. آنها حتی چند برابر کوشش می نمایند تا پرسپولیس را شکست بدهند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس باید در خط حمله زهر بیشتری داشته باشد، توضیح داد: وقتی پرسپولیس شکست می خورد طرفداران ناراحت می شوند، اما از حالا خیلی زود است که نگران این تیم باشیم. اعتقاد دارم باید به کالدرون زمان بدهیم. پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد که سال جاری هم می توانند این تیم را به موفقیت برسانند. اصلی ترین مشکل پرسپولیس، نبود یک مهاجم ششدانگ و گلزن است که در کنار علیپور قرار بگیرد. باشگاه یک مهاجم برزیلی جذب نموده است که باید ببینیم این بازیکن می تواند مشکل را حل نماید یا خیر.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره رفتارهای اخیر علیرضا بیرانوند و توهین این بازیکن به طرفداران تراکتور که با شکایت باشگاه تبریزی همراه شده است، اظهار داشت: بیرانوند در سطح حرفه ای فوتبال بازی می نماید و باید رفتاری حرفه ای داشته باشد. این دروازه بان هرازگاهی حرکاتی انجام می دهد و عصبانی می گردد که این حرکات ممکن است به خودش و تیم آسیب بزند.

بیرانوند باید در رفتارهایش تجدیدنظر کند و از یک دروازه بان ملی این انتظار می رود که سنجیده تر رفتار کند.، منافی ضمن بیان این جمله گفت: طبیعتاً چنین کارهایی ممکن است منجر به محرومیت بیرانوند گردد که در آن صورت باشگاه متضرر خواهد شد. دوستان نزدیک، مشاوران و خانواده او باید کاری نمایند که این دروازه بان به خودش بیاید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "منافی: خیلی زود است که نگران پرسپولیس باشیم، بیرانوند باید در رفتارهایش تجدیدنظر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منافی: خیلی زود است که نگران پرسپولیس باشیم، بیرانوند باید در رفتارهایش تجدیدنظر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید