مهابادی: استقلال را خوب بررسی کردیم، می خواهیم در جام حذفی پیروز باشیم

به گزارش حمایت از تولید ملی، سرمربی فجرسپاسی می گوید استقلال پرافتخارترین تیم آسیا است و تیمش آبی پوشان پایتخت را خوب بررسی نموده است.

مهابادی: استقلال را خوب بررسی کردیم، می خواهیم در جام حذفی پیروز باشیم

داوود مهابادی، سرمربی فجرسپاسی در گفت وگو با حمایت از تولید ملی، درباره عملکرد تیمش در رقابت های لیگ یک و کسب 17 امتیاز در هشت هفته اخیر این مسابقات و قرارگیری در رتبه سوم اظهار کرد: بازیکنان تا اینجای کار کوشش زیادی انجام دادند. امیدوارم خدا یاری کند که بتوانیم در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم. ادامه راه برای ما سخت تر می گردد چون بازی ها سخت تر می گردد و رقابت ها از فشردگی بیش تری برخوردار می گردد. نتایج از پایین ترین تیم جدول تا بالاترین آن قابل پیش بینی نیست و الان تیم ها شکل واقعی خودشان را پیدا کردند و با این وجود نتایج نزدیک تر می گردد یعنی احتمال مساوی در بازی ها بیش تر می گردد. با وجود این مسائل، ما تمام کوشش خود را انجام می دهیم که نوسان ما در این بازی ها کم تر بگردد.

او در پاسخ به این سوال که آیا فجر، لیگ فزونی می گردد؟ گفت: این مساله با خداست. روی هیچ تیمی نمی توان قضاوت کرد اما تیم ما کوشش خود را می نماید که تا آخر جهت مدعی بمانیم

مهابادی درباره مصاف تیمش مقابل سرخ پوشان پاکدشت در هفته هشتم لیگ یک گفت: تیم سرخ پوشان تیم خوبی در لیگ یک است. ما نقاط قوت حریف را در این بازی توانستیم کنترل کنیم و بازی را مدیریت کردیم و بازیکنان ما توانستند نتیجه را در این بازی حفظ نمایند و پیروز میدان شوند.

سرمربی فجرسپاسی درباره مصاف تیمش مقابل استقلال در رقابت های جام حذفی گفت: استقلال پرافتخارترین تیم آسیا است. این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و از حمایت طرفداران بی شماری برخوردار است. ما استقلال را خوب بررسی کردیم و امیدواریم در بازی بتوانیم نهایت کوشش خود را انجام دهیم و این مرحله از جام حذفی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی اضافه کرد: نیت ما در جام حذفی این است که با بضاعتی که داریم، مرحله به مرحله در رقابت های جام حذفی جلو برویم. غیر از این در این مسابقات شرکت نمی کردیم. تا اینجای کار تیم ما دو مرحله را پشت سر گذاشته است و می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم.

مهابادی در سرانجام اظهار داشت: هیچ تیمی برای باختن نمی رود. همه تیم ها برای کسب موفقیت می رود. مثلا کامبوج که مقابل تیم ملی ایران بازی کرد، برای باختن نرفته بود اما 14 گل خورد. امیدوارم در بازی استقلال بتوانیم موفقیت کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مهابادی: استقلال را خوب بررسی کردیم، می خواهیم در جام حذفی پیروز باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهابادی: استقلال را خوب بررسی کردیم، می خواهیم در جام حذفی پیروز باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید