نمایشگر استادیوم باعث اخراج یک زن از محل کار شد!

به گزارش حمایت از تولید ملی، یک طرفدار تیم فوتبال انگلیس که برای شرکت در مسابقه این تیم در رقابت های یورو 2020 مقابل دانمارک، خود را به مریضی زده بود تا بتواند مرخصی بگیرد، پس از اینکه در تلویزیون در حال تماشای فوتبال دیده شد، از کار اخراج شد.

نمایشگر استادیوم باعث اخراج یک زن از محل کار شد!

به گزارش حمایت از تولید ملی، این زن که نینا فاروقی نام دارد در یک شرکت سازه های کامپوزیت در بردفورد کار می نماید فکرش را هم نمی کرد که تصویرش از بین 66 هزار طرفدار ورزشگاه ومبلی از نمایشگر ورزشگاه و دوربین تلویزیونی پخش گردد.

با وجود داشتن بلیط، این کارشناس فراوری محتوای دیجیتال به خاطر استفاده از مرخصی های خود، نمی توانست مرخصی دیگری بگیرد و به همین دلیل تصمیم گرفت بیماری را بهانه کند و به سر کار نرود. وقتی فاروقی و دوستش وارد ورزشگاه شدند، فهمیدند جایگاه های آن ها دقیقا پشت دروازه است. فاروقی همان لحظه متوجه شد ممکن است گیر بیفتد و دوربین او را نشان دهد، اما از جنبه منطقی بعید بود که از 66 طرفدار حاضر در ورزشگاه، دوربین روی او برود. فاروقی بدشانس بود. او بین نیمه و پس از گل تساوی انگلیس، موبایلش را چک کرد و متوجه شد حضور او در ومبلی دیگر یک راز نیست.

این طرفدار 37 ساله می گوید: هیچ کس نمی خواهد اخراج گردد، اما من از پشیمانی متنفرم و اگر به عقب بازگردم باز همین کار را انجام می دهم.

منبع: فرارو

به "نمایشگر استادیوم باعث اخراج یک زن از محل کار شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر استادیوم باعث اخراج یک زن از محل کار شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید