نوری: اسکوچیچ باید حق رشد خود را به باشگاه ملوان بپردازد!، شروع مجدد بازی ها انگیزه بازیکنان را کم می کند

به گزارش حمایت از تولید ملی، پژمان نوری، مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت شروع مجدد مسابقات فوتبال، انگیزه بازیکنان را کم کرده و کار را سخت می کند.

نوری: اسکوچیچ باید حق رشد خود را به باشگاه ملوان بپردازد!، شروع مجدد بازی ها انگیزه بازیکنان را کم می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی حمایت از تولید ملی، پژمان نوری پس از شرکت در نخستین جلسه رسیدگی به پرونده های انضباطی باشگاه های ایرانی در فیفا، درباره شکایت اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی از باشگاه ملوان به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از سوی این باشگاه گفت: در این خصوص صحبت شد که با توجه به حضور ایشان در تیم ملی، با باشگاه ملوان به توافق برسد.

وی اضافه کرد: همان طور که دنبال حق رشد بازیکنان برای حضور در اروپا هستیم و با توجه به اینکه اسکوچیچ کارش را از ملوان شروع کرد، باید حق رشد خود را به ملوان بدهد! امیدوارم توافقات لازم صورت بگیرد.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در مورد بحث کاهش دستمزد بازیکنان به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات فوتبال، شرح داد: بازیکنان ملوان قرارداد زیادی ندارند که بخواهیم کم کنیم. بازیکنان زحمت زیادی می کشند و لیاقت شان بیش از اینهاست. امیدوارم باشگاه بتواند مطالبات شان را پرداخت کند.

نوری در ارتباط با تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا،گفت: به خاطر سلامتی بازیکنان و تماشاگران مسابقات تعطیل شده است، اما شروع مجدد مسابقات نیز انگیزه بازیکنان را کم می کند، چون به خاطر هشت هفته باقیمانده باید بدنسازی کنند که از نظر روحی و روانی کار را سخت می کند. امیدوارم برای مسابقات زمان کافی بدهند تا با آمادگی کامل پا به مسابقات بگذاریم .

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نوری: اسکوچیچ باید حق رشد خود را به باشگاه ملوان بپردازد!، شروع مجدد بازی ها انگیزه بازیکنان را کم می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: اسکوچیچ باید حق رشد خود را به باشگاه ملوان بپردازد!، شروع مجدد بازی ها انگیزه بازیکنان را کم می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید