همراهی ستارگان هالیوودی با اچ بی او برای کمک به خواب و آرامش بهتر مخاطبان

به گزارش حمایت از تولید ملی، بازیگران درجه یک هالیوود روایت گر مجموعه ای برای خواب و آرامش برای اچ بی او مکس شدند.

همراهی ستارگان هالیوودی با اچ بی او برای کمک به خواب و آرامش بهتر مخاطبان

به گزارش حمایت از تولید ملی مهر به نقل از ورایتی نوشت: اچ بی او مکس با مجموعه ای چشمگیر از ستارگان هالیوود از جمله کیانو ریورز، ادریس البا، نیکول کیدمن و ماهرشالا علی همراه شده تا یک مجموعه جدید برای کمک به خواب و ریلکس کردن درست کند.

این سرویس استریمینگ دستور ساخت 10 اپیزود از مجموعه ای به نام دنیایی از آرامش را داده که به گفته اچ بی او تصویرهای خیره کننده را با روایت هایی با صدای ستاره های درجه یک ترکیب می کند تا مخاطبان را برای رسیدن به خواب و آرامش کمک کند.

دنیایی از آرامش که نمایانگر نخستین ورود اچ بی او مکس به دنیای سلامت و رفاه است، نتیجه یک همکاری بین سازندگان اپلیکیشن محبوب خواب و آرامش Calm and Nutopia و تیم سازنده مجموعه یک سنگ عجیب نشنال جیوگرافیک است.

در هر یک از اپیزودهای نیم ساعته این مجموعه یک داستان آرامش بخش تعریف می شود که طوری طراحی شده تا نحوه احساس بیننده یا مخاطب را تغییر بدهد. هدف این است که از طریق روایت هایی که با مهندسی علمی ساخته شده اند و همراه موسیقی جادویی و تصاویر خارق العاده پخش می شوند، بیننده وارد دنیایی از آرامش بشود و به طور طبیعی بدن و ذهن آرام بشوند.

علاوه بر ستارگانی که نام برده شدند، زویی کرویتز، اسکار آیزک و کیلین مورفی ستاره پیکی بلایندرز هم از جمله راویان این مجموعه خواهند بود.

جنیفر اوکانل معاون اجرایی بخش برنامه های غیرداستانی و بچه ها اچ بی او مکس گفت: با توجه به استرس و هرج ومرجی که همه ما در این دوران چالش برانگیز تجربه می کنیم، همه مان نیازمند کمی آرامش هدایت شده هستیم. با تصاویر آرام بخش و روایت لطیف، این یکی از برنامه های اوریجینال اچ بی او مکس است که امیدواریم بتواند تبدیل به بخشی از روتین روزانه شما بشود.

مایکل اکتون اسمیت از موسسان و مدیران تیم اپلیکیشنی که یکی از سازندگان این مجموعه است، گفت: اپلیکیشن ما کارش را به عنوان یک برنامه مدیتیشن آغاز کرد اما برند ما بسیار فراتر از آن رفته است. بسیار خوشحالیم که می توانیم جاودی پشت داستان های خواب صوتی خودمان را برای نخستین بار به صفحه نمایش هم بیاوریم.

منبع: همشهری آنلاین

به "همراهی ستارگان هالیوودی با اچ بی او برای کمک به خواب و آرامش بهتر مخاطبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراهی ستارگان هالیوودی با اچ بی او برای کمک به خواب و آرامش بهتر مخاطبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید