همه شایعات جدید پیرامون گلکسی اس 10 لایت سامسونگ ، از پردازنده قدرتمند تا طراحی مشابه گلکسی A91

به گزارش حمایت از تولید ملی، بسیاری از علاقه مندان به برند کره ای سامسونگ مشتاقند تا جدیدترین محصول این شرکت را ببینند. محصولی که با نام گلکسی اس 10 لایت شناخته می شود و به زودی وارد بازار می شود.

همه شایعات جدید پیرامون گلکسی اس 10 لایت سامسونگ ، از پردازنده قدرتمند تا طراحی مشابه گلکسی A91

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در اوایل ماه جاری برای اولین بار در مورد محصول آینده سامسونگ؛ گلکسی اس 10 لایت شنیدیم. محصولی که هنوز اطلاعات چندانی در مورد آن نداریم و به نوعی در پرده ای از رمز و راز قرار گرفته است.

اما اخیرا اطلاعاتی جدید پیرامون این گوشی سامسونگ افشا شده که نشان می دهد این گوشی چه ویژگی هایی دارد. بر اساس این اطلاعات گوشی مذکور دارای تراشه اسنپدراگون 855 همراه با 8 گیگابایت رم و اندروید 10 است. این گوشی امتیاز 724 را در بخش تک هسته ای و امتیاز 2604 را در بخش چند هسته ای ثبت کرده و بنابراین پیشبینی می شود این گوشی سطح بالاتر از نسخه های اکسینوس و اسنپدراگون خواهد بود که به شکل منظم در سری ای 10 استفاده می شده است.

در مورد طراحی ، ما هنوز هیچ عکس رسمی از این گوشی نداریم. برخی شایعات گذشته نشان می دهد که ممکن است طراحی اس 10 لایت با گلکسیA91 یکسان باشد و در نتیجه این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی سوپر آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس باشد. این گوشی از یک دوربین سه گانه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. اعتقاد بر این است که باتری این گوشی با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت کار می کند و از شارژ سریع 45 وات نیز پشتیبانی می کند.

با توجه به برخی دیگر از شایعات قرار است گوشی گلکسی اس 10 لایت در رنگ های سفید، سیاه و آبی وارد بازار شود.

منبع: انتخاب

به "همه شایعات جدید پیرامون گلکسی اس 10 لایت سامسونگ ، از پردازنده قدرتمند تا طراحی مشابه گلکسی A91" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه شایعات جدید پیرامون گلکسی اس 10 لایت سامسونگ ، از پردازنده قدرتمند تا طراحی مشابه گلکسی A91"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید