آنر 50 و آنر 50 لایت در سه ماهه دوم و سوم 2022 اندروید 12 را دریافت می نمایند

به گزارش حمایت از تولید ملی، اینطور که به نظر می رسد، آنر می خواهد در سه ماه دوم و سوم سال جاری، دو گوشی آنر 50 و آنر 50 لایت را به سیستم عامل اندروید 12 به روزرسانی کند.

آنر 50 و آنر 50 لایت در سه ماهه دوم و سوم 2022 اندروید 12 را دریافت می نمایند

آنر یکی از برترین برندهای فراورینماینده گوشی هوشمند به شمار میرود که سال گذشته رسما از هواوی جدا شد و اکنون به صورت مستقل به فراوری گوشی می پردازد. سری آنر 50 هم از نوترین محصولات این شرکت به حساب می آیند که از قابلیت های بسیار خوب و قیمت مناسبی برخوردار هستند. سیاستی که آنر همواره در پیش می گرفت و اکنون هم آن را رها ننموده است تا بدین ترتیب هنوز یکی از محبوب ترین برندهای بازار باشد.

اما یکی از امکاناتی که باعث می گردد شرکت های فراورینماینده گوشی های هوشمند خیلی مورد توجه کاربران قرار بگیرند، مدت زمانی است که از گوشی های خود به صورت نرم افزاری پشتیبانی می نمایند. هر شرکتی که در این زمینه عملکرد پیروز تری داشته باشد، قطعا در بازار هم پیروز تر خواهد بود. آنر اما سیاست خود را خیلی در این رابطه تعیین ننموده است اما به نظر می رسد می خواهد آنر 50 و 50 لایت را در سه ماه دوم و سوم سال جاری (به ترتیب) به رابط کاربری Magic UI 6.0 (اندروید 12) آپدیت کند.

در حال حاضر فقط گوشی های مجیک V و مجیک 4 پرو هستند که از رابط Magic UI 6.0 مبتنی بر اندروید 12 بهره می برند در غیر این صورت تمام گوشی های شرکت چینی که نوا راهی بازار شده اند از نسخه 5.0 رابط یادشده بهره مند هستند. آنر نقشه راه آپدیت محصولات خود را هم عرضه نموده است اما این نقشه راه فقط مخصوص گوشی هایی است که در بازار کشور چین در دسترس قرار دارند بنابراین برای آن دسته از کاربرانی که نسخه جهانی گوشی های آنر را خریداری نموده اند، باید انتظار نقشه متفاوتی را داشته باشند.

گوشی های یادشده به ترتیب در بازه آوریل تا ژوئن (فروردین - تیر، آنر 50) و جولای تا سپتامبر (تیر - مهر، آنر 50 لایت) آپدیت اندروید 12 و رابط کاربری نو را دریافت خواهند کرد. در رابطه با دو گوشی آنر 50 پرو و آنر 50 SE اطلاعات زیادی در اختیار نداریم اما این گوشی ها هنوز رسما وارد بازار جهانی نشده اند در حالی که مدل استاندارد و لایت از ماه اکتبر سال گذشته تا به امروز در بازار اروپا، چین و حتی کشور ما در دسترس قرار دارند.

علاوه بر این ها، هیچ اشاره ای به سری آنر 60 هم نشده است اما طبق نقشه راه آنر، هر دو مدل 50 و 60 در سه ماه دوم، یعنی در بازه فروردین تا تیر ماه 1401، آپدیت یاددشده را دریافت خواهند کرد. رابط کاربری نو آنر یعنی Magic UI 6.0، قابلیت های فراوانی را به همراه دارد که از جمله این موارد می توان به بهبود مولتی تسکینگ، حریم خصوصی، آنر Share (که از نمایشگر، صفحه کلید، ماوس و … برای انتقال اطلاعات بین لپ تاپ و گوشی پشتیبانی می نماید) اشاره نمود. بعلاوه از لحاظ عملکرد سخت افزاری هم به خاطر قابلیت های نو، شاهد کاهش مصرف رم، پایداری عملکرد بی سیم و افزایش توان پردازشی و گرافیکی خواهیم بود که مورد آخر به لطف سرویس GPU Turbo X صورت می گیرد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "آنر 50 و آنر 50 لایت در سه ماهه دوم و سوم 2022 اندروید 12 را دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر 50 و آنر 50 لایت در سه ماهه دوم و سوم 2022 اندروید 12 را دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید