استادیوم یادگار امام تبریز 2 ساعت مانده به آغاز بازی پر شد

به گزارش حمایت از تولید ملی، دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که این مصاف برای هر دو تیم مهم است و تراکتورسازان می خواهند که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب نمایند و پرسپولیس نیز به دنبال رسیدن به قهرمانی است.

استادیوم یادگار امام تبریز 2 ساعت مانده به آغاز بازی پر شد

از صبح امروز هواداران زیادی در بیرون استادیوم منتظر شروع بلیط فروشی بودند و از ساعت 12 این امر محقق شد و هواداران تیم تراکتور پیروز به حضور در استادیوم شدند.

هم اکنون بیش از 50 هزار نفر از هواداران تراکتورسازی در استادیوم حضور دارند. ترافیک در مسیرهای منتهی به استادیوم نیز نیمه سنگین و شلوغ است.

پارکینگ های استادیوم نیز در حال پر شدن است. بیش از 50 نفر از هواداران ترکمن تیم تراکتورسازی صبح امروز وارد تبریز شدند. این هواداران با لباس محلی ترکمن بوده و با همین لباس در استادیوم حضور خواهند یافت.

طبق توافق مسئولان دو باشگاه در جلسه هماهنگی پیش از بازی، بین 4 تا 5 هزار جایگاه امروز در اختیار هواداران پرسپولیس قرار داده گردد ولی طبق گفته مدیرعامل پرسپولیس هیچ طرفدار پرسپولیسی در بازی امروز به استادیوم نمی رود و هواداران تراکتورسازی می توانند از این قسمت استادیوم استفاده نمایند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در 27 بازی گذشته لیگ برتر 15 پیروزی، 11 تساوی و 1 شکست داشته اند. سرخ ها همچنین آمار 33 گل زده و 12 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. شاگردان برانکو با 56 امتیاز در رده نخست جدول حضور دارند.

در آن سوی میدان تراکتوری ها در 27 بازی گذشته 14 پیروزی، 7 تساوی و 6 شکست داشته است. آنها آمار 38 گل زده و 21 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آنها با 49 امتیاز در رده چهارم حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استادیوم یادگار امام تبریز 2 ساعت مانده به آغاز بازی پر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم یادگار امام تبریز 2 ساعت مانده به آغاز بازی پر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید