وعده احداث یک مجتمع سینمایی در چهارباغ اصفهان

به گزارش حمایت از تولید ملی، موسسه بهمن سبز حوزه هنری با تعامل شهرداری اصفهان بزرگ ترین مجتمع تفریحی تجاری اصفهان را در خیابان چهارباغ در محل سینما همایون سابق احداث می نماید.

وعده احداث یک مجتمع سینمایی در چهارباغ اصفهان

به گزارش حمایت از تولید ملی به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، محمود کاظمی مدیرعامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری از احداث بزرگترین مجتمع تفریحی تجاری اصفهان اطلاع داد و گفت: چند ماه پیش در نشست مشترکی بین نوروزی شهردار اصفهان به همراه چندی از اعضای شورای شهر اصفهان و محسن مومنی شریف ریاست حوزه هنری و محمد حمزه زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری و مدیران موسسه بهمن سبز طرح رسیدگی به سینما همایون سابق در خیابان چهارباغ اصفهان مطرح شد.

وی ادامه داد: این سینما که متعلق به حوزه هنری است در حال حاضر متروکه، مخروبه و بلا استفاده است و بخش تجاری جلویی آن هم متعلق به شهرداری است و همین باب تعاملی برای بازسازی و به سازی آنجا شده است.

وی تشریح کرد: روز گذشته در نشست مشترکی که در اصفهان بین مدیران بهمن سبز و شهردار و مدیرعامل مشارکت های مردمی در معاونت فرهنگی شهرداری برگزار گردید، توافقات اولیه برای تبدیل سینما همایون به بزرگ ترین مجتمع تفریحی تجاری اصفهان صورت گرفت.

وی اضافه کرد: این مجتمع قرار است شامل سالن های سینما، کنفرانس، تئاتر، پلاتو، استادیو، فضاهای تجاری و تفریحی برای خانواده ها باشد.

کاظمی در انتها تاکید نمود: این توافقات در مرحله اولیه بوده و قرار است تا یک ماه آینده پیشنهاد طراحی و جانمایی آن توسط تیم فنی موسسه بهمن سبز انجام گردد و با ارائه به شهرداری پس از کارشناسی های مکانیک خاک و ارتفاع و عمق خاک و … پس از هماهنگی های لازم با سازمان میراث فرهنگی، گودبرداری مجموعه شروع گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وعده احداث یک مجتمع سینمایی در چهارباغ اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده احداث یک مجتمع سینمایی در چهارباغ اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید