ژاپن قوانین جدیدی برای رمزارز وضع می نماید

به گزارش حمایت از تولید ملی به نقل از ورج، استیبل کوین نوعی ارز دیجیتال است که به یک دارایی خارجی مانند ارز فیات یا سرمایه گذاری های دیگر مرتبط است تا قیمت ثابتی داشته باشد. تتر نیز یک نوع استیبل کوین به شمار میرود.

ژاپن قوانین جدیدی برای رمزارز وضع می نماید

آژانس سرویس های اقتصادی ژاپن (FSA) تصمیم دارد قانونی در 2022 میلادی ارائه کند. پیش از این نیز آمریکا طرح های مشابهی برای قانونمندسازی استیبل کوین ها ارائه نموده بود. خزانه داری آمریکا در ماه نوامبر از کنگره خواست با تصویب قانونی اجازه ندهد هیچ سازمان یا شرکتی غیر از بانک ها رمزارز صادر نمایند.

FSA ژاپن علاوه بر محدودیت در صدور استیبل کوین، بعلاوه میخواهد قوانین دیگری را نیز سختگیرانه تر کند. این آژانس بر ارائه دهندگان کیف پول الکترونیکی نظارت خواهد نمود که در تراکنش های استیبل کوین به کار می رود و از آنها می خواهد از پروتکل های امنیتی خاصی مانند گزارش هرگونه فعالیت مشکوک و تأیید هویت کاربران پیروی نمایند.

بعلاوه ژاپن میخواهد در 2022 میلادی یک ارز دیجیتال مبتنی بر این عرضه کند. این ارز که احتمالاً DCJPY نامیده گردد، با تراکنش های بانکی پشتیبانی می گردد و قرار است جابجایی بزرگ وجوه بین شرکت ها را سریع تر کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ژاپن قوانین جدیدی برای رمزارز وضع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن قوانین جدیدی برای رمزارز وضع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید