آشنایی با هواپیمایی چاینا ساترن در سفر به چین

به گزارش حمایت از تولید ملی، با توجه به اینکه در این روزها سفر به چین رونق گرفته است بهتر است با ایرلاین چاینا ساترن قبل از رزرو بلیط هواپیما در جهت شهرهای چین آشنا شوید. منظور از جهتهای شهرهای چین همان شهررهای توریستی است که بیشتر مسافران ازآن بازید میکنند مثل شهرهای پکن و شانگهای. همانطور که میدانید دیوار بزرگ چین که یکی از عجایب هفتگانه دنیا است از مشهورترین جاذبه ههی گردشگری این کشور پهناور است که همه ساله مسافران زیادی با رزرو بلیط هواپیما و هتل و اخذ ویزا به این کشور سفر میکنند. اگر شما نیز همین قصد را دارید و یا برای خرید یک تور قرار هست اقدام کنید بهتر است با ایرلاین معروف این خط پروازی به نام چاینا ساترن آشنا شوید. اگرچه پرواز ماهان نیز به صورت مستقیم در بعضی از روزها به شهرهای مختلف چین پرواز دارد ولی نمیتوان از ایرلاین اختصاصی چینی نیز بی خبر بود. در ادامه درباره این ایرلاین اطلاعاتی را به شما ارائه میکنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

آشنایی با هواپیمایی چاینا ساترن در سفر به چین

ایرلاین چاینا ساترن

China Southern Airlines به عنوان اصلی ترین ایرلاین چین شناخته میشود و نام اصلی آن هواپیمایی جنوبی چین میباشد. با توجه به اینکه کشور چین بسیار پهناور است و جمعیت زیادی نیز در آن زندگی مینمایند پس عجیب به نظر نمیرید که این ایرلاین از نظر تعداد ممسافرانی که جابه جا میکند در رتبه ششم دنیا قرار گرفته است.در حال حاضر بیش 700 فروند هواپیمای مسافربری در این شرکت هواپیمایی فعال هستند و در آسیا این اولین شرکتی است که این تعداد ناوگان هوایی را دارا میباشد.

تاسیس این شرکت هواپیمایی که از آن با عنوان چاینا ساترن یاد میشود به سال 1988بازمیگرددو در حال حاضر بیش 2000 پرواز در سطح دنیا انجام میدهد که بخشی از آن بصورت مستقیم و بخشی دیگر به صورت توقف دار انجام میشود.

برای افرادی که قصد دارند به پکن سفر نمایند و در جست و جوی بلیط هواپیما پکن هستند پیشنهاد میشود از ایرلاین ماهان استفاده نمایند زیرا اگر پرواز مستقیم چاینا ساترن را با ماهان مقایسه کنید متوجه اختلاف نرخ بیش از 3 میلیون تومانی آنها خواهید شد و در واقع برای چاینا ساترن باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

بعلاوه اگر قصد دارید بلیط هواپیما گوانجو رزرو کنید بهتر است بدانید دفتر اصلی و مرکزی چاینا ساترن در این شهر یعنی شهر گوانجو قرار گرفته است.

اگر اقدام به رزرو این ایرلاین کردید میتوانید با PNR که در بلیط شما نوشته شده است نسبت به چک این آنلاین اقدام کنید، البته این کار ضروری نیست و فقط برای تسریع کار در فرودگاه و انتخاب جایگاه صورت میگیرد.

بار مجاز هواپیمایی چاینا ساترن

قاعدتاً برای سفرهای اروپایی و آمریکایی خوب نیست از یک ایرلاین شرقی استفاده کرد ولی برای رفتن به اقصی نقاط آسیا باید توجه داشته باشید که بار مجاز این ایرلاین برای کلاس تجاری هر نفر 20 کیلوگرم و برای کلاس پرمیوم 30 کیلوگرم و برای کلاس بیزینس 35 کیلوگرم میباشد، بعلاوه بر اساس نوع قیمت و توقف دار بودن جهتنیز این بارها ممکن است تغییر کند پس بهتر است در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به قوانین پرواز و میزان بار توجه داشته باشید.

بار دستی مجاز هواپیمایی چاینا ساترن

فرقی نمیکند یک جهت داخلی چین را انتخاب نموده باشید و یا قصد سفر بین المللی با چاینا ساترن را گرفته باشید در هر صورت بار مجاز دستی که به داخل هواپیما میتوانید ببرید 5 کیلوگرم به ازای هر مسافر است که مجموع طول، عرض و ارتفاع آن نباید از 115 سانتیمتر بیشتر باشد.

منبع: تریپ

به "آشنایی با هواپیمایی چاینا ساترن در سفر به چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هواپیمایی چاینا ساترن در سفر به چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید