بدترین شرکت های هواپیمایی دنیا از نظر خدمات حین پرواز (بخش دوم)

به گزارش حمایت از تولید ملی، شرکت های هواپیمایی دنیا خدمات گوناگونی را برای رضایت مشتریان خود ارائه می دهند، ولی تعدادی از ایرلاین ها در رابطه با نحوه خدمات خود پیروز به جلب رضایت مسافران نشده اند.

بدترین شرکت های هواپیمایی دنیا از نظر خدمات حین پرواز (بخش دوم)

تعدادی از ایرلاین ها در رده بندی سالیانه Travel + Leisures annual Worlds Best Awards کمترین امتیاز ها را برای خدمات پروازی ضعیف و برخورد کادر پرواز دریافت نموده اند.

برای نمونه، هیچ چیز مانند یک مهماندار بداخلاق در ورودی سوارشدن به هواپیما یا کارشناس رسیدگی به شکایات نمی تواند سفر را به کام مسافران تلخ کند؛ به ویژه زمانی که مجبور هستید پروازی طولانی و خسته نماینده را تجربه کنید، خدمات حین پرواز اهمیت دوچندانی پیدا می نماید.

10. هواپیمایی چین؛ بخش پرواز های بین المللی

  • امتیاز: 63,947

گاهی طبیعی است که در بخش مقرون به صرفه قیمت توقع خدمات ضعیف یا حداقلی داشته باشیم، اما بخش تجاری چه؟! یکی از آنالیز نماینده های Skytrax با دستگاه تفریح خراب روبرو می گردد، اما وقتی این موضوع را باخدمه مطرح می نماید، مورد خنده و تمسخر آن ها قرار می گیرد! در همان پرواز وقتی وی یک لیوان دیگر نوشیدنی طلب می نماید، با خنده به وی گفته می گردد که نوشیدنی هواپیما تمام شده است! این قدرها هم خنده دار نبود، نه؟!

9. هواپیمایی آمریکن؛ بخش پرواز های داخلی

  • امتیاز: 62,322

متأسفانه ادغام هواپیمایی آمریکا با هواپیمایی ایالات متحده (American Airlines و U.S. Airways ) نتیجه جالبی در پی نداشته است. خیلی از مسافران شاهد افت کیفیت خدمات ارائه شده از زمان ادغام این دو ایرلاین بوده اند. یکی از مسافران در این رابطه چنین می گوید:

هیچ گونه خدمات رایگان تفریح وجود ندارد و این باعث شده در برترین حالت، پروازی خسته نماینده داشته باشید.

سایر مسافران معتقدند که سرویس ضعیف و مهمانداران غمگین و بدخلق بدترین مشکل این شرکت است.

گرفتن یک یونیفرم نو مثل زدن رژ لب به خوک است! مشکل را حل نمی نماید! (معادل فارسی: اگه زری بپوشی، اگر اطلس بپوشی، همون کنگر فروشی!)

8. هواپیمایی AirTran؛ بخش پرواز های داخلی

  • امتیاز: 61،825

بیشتر رای دهندگان معتقدند تنها راه داشتن تجربه یک پرواز مطبوع در AirTran، ارتقاء بلیط به فرست کلاس (First class) است. یکی از خواننده های می گوید:

وقتی در کلاس یک یا کلاس تجاری هستید مهماندار ها به خوبی رفتار می نمایند، اما کسانی که در کلاس مالی هستند کاملا به وسیله مهمانداران نادیده گرفته می شوند.

کاملا واضح اس که مسافران کلاس تجاری و فرست کلاس پول بیشتری داده اند، اما علت موجهی بریا برخورد نامناسب نشد با مسافران کلاس مالی نیست.

7. هواپیمایی یونایتد ( United Airlines)، بخش پرواز های داخلی

  • امتیاز: 61,644

یکی از مسافران هواپیمایی یونایتد معتقد است:

این شرکت تمام راستا از بالاترین سطح تا پایین ترین را با یک جهش پشت سر گذاشته است.

البته ما نظر ایشان را نه کاملا تایید می کنیم و نه کاملا رد می نماییم. به نظر می رسد خدمه پرواز شرکت یونایتد دیگر از حضور در پرواز لذت نمی برند. درست مثل مسافرانی که در این ممیزی سالیانه رای داده اند.

یکی از اعضای . اظهار می نماید:

گوش دادن به مهماندارها وقتی از شرایط شغلی خود شکایت می نمایند به میزان کافی بد هست، حال تصور کنید مورد بی اعتنایی آن ها نیز قرار بگیرید.

پروازی به مدت دو و نیم ساعت بدون هیچ نوشیدنی و سرویس تفریح قطعا جالب نیست.

6. هواپیمایی ایالات متحده، بخش پرواز های داخلی

  • امتیاز: 59,914

به علت آنالیز ها و نظرهای منفی تعداد زیادی از مسافران، شرکت هواپیمایی ایالات متحده جزو 10 شرکت آخر فهرست قرار گرفته است. خبرها خوبی نیز در راه است: امسال ادغام بزرگ این شرکت با هواپیمایی آمریکن به اتمام رسید. امیدواریم شرکت نهم فهرست ما با جذب شرکتی که از خودش هم بدتر است بتواند خدمات حین پرواز خود را ارتقاء بخشد!

5. هواپیمایی فرانتیر (Frontier)؛ بخش پرواز های داخلی

  • امتیاز: 59,780

قبلا مسافران از شرکت فرانتیر که شرکتی مقرون به صرفه قیمت از کلرادو-دنور است، خاطرات خوب و زیبای داشتند. اما در امسال گزارش ها چندان مثبت نیستند. یکی از رای دهندگان معتقد است:

فرانتیر با سرعت زیادی در سراشیبی قرار گرفته است و به نظر نمی رسد این موضوع برا آن ها اهمیتی داشته باشد.

یکی دیگر از شاهدان نیز این نظر را تایید می نماید و می گوید:

این شرکت در طول یک سال از برترین هواپیمایی جهان تبدیل به بدترین شد.

علت این افت چیست؟ خدمات حین پرواز ضعیف و قیمت ها و سیاست هایی که کیفیت پرواز مسافر را برای کم کردن هزینه ها، تا حد مرگ کم می نماید!

4. هواپیمایی آمریکن ایگل (American Eagle)، بخش پرواز های داخلی

  • امتیاز: 57,494

یکی از رای دهندگان ممیزی WBA ادعا می نماید:

آمریکن ایگل بی ادب ترین مهماندارانی را دارد که تا به حال با آ ن روبرو شده ام.

یکی از مسافران به یاد می آورد که در زمان یک پرواز با تاخیر زیاد، خدمه پرواز مسافران را سرزنش می کردند. وی معتقد است به طور کلی خدمات بسیار بی کیفیت بودند.

3. هواپیمایی ایزی جت (easyJet)؛ بخش پرواز های بین المللی

  • امتیاز: 55,059

حس می کردید مهمانداران خدمات و خوراکی ها را از جیب خود خریده اند!

این ها نظر یکی از آنالیز نماینده های Skytrax بود که مشاهده نموده که مهمانداران غرغر کنان خوراکی ها را پخش می کردند و برای آب مسافران را به آخر هواپیما می فرستاند. حداقل خوشحالیم که خوراکی در کار بوده است!

2. آلجایانت (Allegiant)، بخش پرواز های داخلی

  • امتیاز: 54,925

اگر زنده به مقصد برسید خوش شانس بوده اید!

این ادعای یکی از خوانندگان است. البته او درباره خدمات بد و زمان بندی نامطمئن صحبت می نماید نه ایمنی. مهمانداران بی تفاوت به افزایش امتیاز این شرکت که به صورت جدی با کاهش امکانات حین پرواز، افزایش غافلگیر نماینده قیمت ها و تاخیر روبرو است، کمکی نمی نمایند.

1. هواپیمایی اسپریت، بخش پرواز های داخلی

  • امتیاز: 43،829

حتی اگر بلیط هواپیمایی اسپریت رایگان باشد، هرگز دیگر با آن پرواز نمی کنم!

این نوشته یکی از اعضای پس از تجربه بسیار بد پروازش می گوید. مسافر دیگری پس از تجربه اش از خدمات حین پرواز و کانتر بلیط اضافه می نماید:

خدمات خدمات افتضاح، ناقص و توهین آمیز بودند.

به ویژه با کادر کابین که از آن ها به نام غیر حرفه ای و ناکارآمد یاد می گردد، عجیب نیست که هواپیمایی اسپریت با بیش از 10 امتیاز کامل کمتر از شرکت یکی مانده به آخر، به عنوان شماره یک در فهرست بدترین خدمات حین پرواز قرار گرفته است.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی را دارید، با استفاده از موتور جستجوی پرواز حمایت از تولید ملی می توانید بلیط مقرون به صرفه هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده های معتبر بخرید.

منبع: کجارو / travelandleisure.com

به "بدترین شرکت های هواپیمایی دنیا از نظر خدمات حین پرواز (بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین شرکت های هواپیمایی دنیا از نظر خدمات حین پرواز (بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید