کاهش 75 درصدی وود خودرو به چهارمحال و بختیاری نسبت به مدت مشابه سال قبل

به گزارش حمایت از تولید ملی، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: در روز اول فرورین با کاهش 74 درصدی و در روز دوم با کاهش 75 درصدی ورود خودرو به استان نسبت به مدت مشابه با سال گذشته روبرو بودیم.

کاهش 75 درصدی وود خودرو به چهارمحال و بختیاری نسبت به مدت مشابه سال قبل

شهرام ندیمی در گفت وگو با حمایت از تولید ملی با بیان اینکه 64 دستگاه تردد شمار در سطح محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری نصب شده است، اظهار کرد: در پی شیوع کرونا ویروس و کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با کاهش چشمگیر تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان روبرو بودیم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در روز اول فرورین با کاهش 74 درصدی و در روز دوم با کاهش 75 درصدی ورود خودرو به استان در مقایسه با سال گذشته روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه تردد خودروها از طریق دستگاه ترددشمار به صورت آنلاین ثبت و گزارش می گردد، اضافه کرد: میزان ورود و خروج خودروها تنها بر اساس آمار تردد شمارها ارائه می گردد و بستگی به سایر مسائل دیگر ندارد.

ندیمی در انتها شرح داد: از تاریخ 28 اسفندماه به ترتیب با کاهش 64/8 درصدی، 39 درصدی، 74 درصدی و 75 درصدی خودرو تا روز دوم فروردین ماه به چهارمحال و بختیاری روبرو بودیم، همچنین از تاریخ 28 اسفندماه تا دوم فرورین به ترتیب با کاهش 64 درصدی، 62/2، 63/7 و 65 درصدی خروجی از محورهای مواصلاتی استان روبرو هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کاهش 75 درصدی وود خودرو به چهارمحال و بختیاری نسبت به مدت مشابه سال قبل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 75 درصدی وود خودرو به چهارمحال و بختیاری نسبت به مدت مشابه سال قبل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید