قمری: کاش اتحادیه جهانی براساس حرف یکسری افراد مغرض تصمیم نمی گرفت، به سهرابی کم لطفی شد

به گزارش حمایت از تولید ملی، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ای کاش در انتها عمر قهرمانی سهرابی، اتحادیه جهانی براساس حرف یکسری آدم مغرض تصمیم گیری نمی کرد و این کم لطفی به سهرابی نمی شد.

قمری: کاش اتحادیه جهانی براساس حرف یکسری افراد مغرض تصمیم نمی گرفت، به سهرابی کم لطفی شد

خسرو قمری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی حمایت از تولید ملی، درباره محرومیت مهدی سهرابی رکابزن باسابقه کشورمان گفت: نکته اول این است که از افرادی که تست دوپینگ گرفته می گردد، صفر تا صد این مسئله با خودشان است و حتی مکاتبات هم با خود ورزشکاران انجام می گردد. موضوع محرومیت چهار ساله را روز گذشته شنیدم، اما هیچ اطلاعی از سوی اتحادیه جهانی در این باره به فدراسیون ایران داده نشده است. در واقع مکاتبات در این باره با فدراسیون انجام نمی گردد.

وی اضافه نمود: من صحبت های سهرابی را شنیدم و خواندم و به او حق می دهم. فکر می کنم اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در این پرونده به سهرابی کم لطفی کرد و در حالی که باید یک فرصت یک هفته ای به این ورزشکار می داد و بعد رأی را رسانه ای می کرد، اما کار را انجام نداد. سهرابی معتقد است که باید فرصت دفاع در این پرونده به او داده می شد، اما این کار صورت نگرفته است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: به شخصه معتقدم هر کسی که مرتکب دوپینگ گردد، باید با شدیدترین وضع با او برخورد کرد، اما باید در بعضی مواقع حق را در نظر گرفت. ای کاش در پایان عمر قهرمانی سهرابی، اتحادیه جهانی براساس حرف یکسری آدم مغرض تصمیم گیری نمی کرد و این کم لطفی به سهرابی نمی شد.

قمری درباره اعزام تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان به رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند گفت: تیم کوهستان پله پله توانسته جلو برود، پیشرفت کند و نتایج خوبی بگیرد و حالا هم قرار است در یک رقابت بزرگ حضور داشته باشد. ملی پوشان در ایران روی زمین های خشک تمرین نموده اند، اما در تایلند باید در جنگل در زمین های مرطوب و هوای گرم رقابت نمایند. به هر حال امیدوارم این ملی پوشان نتایج خوبی بگیرند.

وی درخصوص تأمین هزینه های این تیم اعلام کرد: از یک اسپانسر برای یاری به اعزام تیم ملی قول گرفته ایم. همچنین قرار است بخشی از مبلغ مورد نیز از سوی وزارت ورزش پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قمری: کاش اتحادیه جهانی براساس حرف یکسری افراد مغرض تصمیم نمی گرفت، به سهرابی کم لطفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قمری: کاش اتحادیه جهانی براساس حرف یکسری افراد مغرض تصمیم نمی گرفت، به سهرابی کم لطفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید