5 مکان لوکس برای ماجراجویی های گردشگری(بخش دوم)

به گزارش حمایت از تولید ملی، اگر هوس سفر در سر دارید و جیب تان پر از پول است تنها کاری که باید بکنید این است که مقاصد گردشگری پر هیجان و لوکس که اغلب قیمت های بالایی دارند را جستجو نموده و پا در راه بگذارید.

البته به یاد داشته باشید که حتما اطلاعات کافی را در خصوص مقصد گردشگری خود به دست آورید تا بتوانید با هزینه ای که در این سفر صرف می کنید، حداقل از تمامی لذت های سفر بهره مند شده و نهایت استفاده را از روزهایی که در سفر سپری خواهید کرد، بکنید. در این مطلب هشت مقصد گردشگری پر هیجان و البته مجلل را در اقصی نقاط دنیا برای تان توصیف خواهیم کرد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

5 مکان لوکس برای ماجراجویی های گردشگری(بخش دوم)
  • تور دوئل با آتشفشان | واشنگتن

طبیعت در همه اشکالش زیباست حتی آتشفشان ها نیز زیبایی خود را دارند. یک تور یک روزه شما را به دنیایی دیگر خواهد برد. ابتدا به جنگل های اطراف واشنگتن می روید و بعد از ماجراجویی در طبیعت و دیدار با خرس ها و گرگ ها و … سوار بر هلیکوپتر می شوید و به سمت کوه آتشفشان پرواز می کنید. البته قبل از پرواز از پارک ملی Mount Rainier تماشا نموده اید. بعد از مدتی پرواز به دهانه آتشفشان خواهید رسید و هیجان تمام وجودتان را فرا می گیرد.

این کوه آتشفشان که Mount St. Helens نام دارد هم اکنون آرام گرفته ولی مواد مذاب را می توان بر فراز آن مشاهده کرد.

  • هتل های خاص ورمونت و ماساچوست

هتل هایی در این شهرها وجود دارند که به علت هتل ها و رستوران هایشان از محبوبیت خاصی نزد مسافران و گردشگران برخوردارند. این هتل ها که Marlowe Hotel و Taconic Hotel نام دارند می توانند انتخاب خوبی برای اقامت شما به حساب بیایند. هزینه اقامت در این هتل ها شبی 16 هزار دلار خواهد بود.

  • هتل Bel-Air | لس آنجلس

هتلی را تصور کنید که استخر، جکوزی، بالکن و … را به طور اختصاصی در اختیار شما قرار می دهد. این هتل که در لس آنجلس واقع شده است می تواند اقامتی لوکس و رویایی را برای شما به همراه داشته باشد. جالب است بدانید که در هر اتاق پیانویی واقع شده است و شما میتوانید در وقت فراغت خود از آن بهره ببرید. هزینه 2 شب اقامت در این هتل، 55885 دلار می باشد.

  • صبحانه آکواریومی | آکواریوم Monterey | کالیفرنیا

شما می توانید در این آکواریوم که 35,000 موجود دریایی گوناگون در آن زندگی می نماید، با دوستانتان صبحانه میل کنید و این روز را تبدیل به یکی از خاطره انگیز روزهای عمدتان کنید. شما می توانید همراه با 5 نفر از دوستانتان به آکواریوم رفته و در حالت کاملا اختصاصی از دست پخت آشپز معروف، Cindy Pawlcyn لذت ببرید. به نظر می رسد تجربه متفاوت و جالبی خواهد بود. هزینه صبحانه برای 6 نفر 4400 دلار خواهد بود.

  • وایومینگ| Amangani

هتلی لوکس و زیبا را تصور کنید که تنها محوطه بیرونی آن برابر 7,000 فوت مساحت داشته باشد و چشم انداز زیبایی را پیش روی میهمانان بگذارد..

شما می توانید هر اتاقی را در این هتل انتخاب کنید ولی این را بدانید که همه اتاق های این هتل دارای مناظری فوق العاده زیبا می باشند. از امکانات این هتل می توان به محوطه اسب سواری، پیست اسکی، دوچرخه سواری و ماهیگیری و … اشاره نمود. این هتل تا پارک ملی یلواستون تنها 1 ساعت فاصله دارد.

منبع: الی گشت

به "5 مکان لوکس برای ماجراجویی های گردشگری(بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مکان لوکس برای ماجراجویی های گردشگری(بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید