کسب دو مدال طلا، دو نقره، دو برنز توسط کمانداران نونهال، نوجوان و جوان

به گزارش حمایت از تولید ملی، در سومین روز از رقابت های جام جهانی داخل سالن تیر و کمان که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، کمانداران نونهال، نوجوان و جوان پیروز به کسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز شدند.

کسب دو مدال طلا، دو نقره، دو برنز توسط کمانداران نونهال، نوجوان و جوان

به گزارش حمایت از تولید ملی، در ادامه رقابت های جام جهانی داخل سالن تیر و کمان و در رشته های ریکرو و کامپوند دختران و پسران که در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است کماندار کشورمان تا این لحظه پیروز به کسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز شدند.

نتایج به دست آمده به شرح زیر است:

در ریکرو نوجوانان پسران و در مرحله یک چهارم؛ امیرعلی دایی در این مرحله و با نتیجه 7 بر 3 مغلوب وحید بهدانی شد. بهدانی در نیمه نهایی با کمانداری از مالزی به میدان رفت و با نتیجه 6 بر 5 این کماندار را شکست داد.

بهدانی همچنین در فینال این رقابت ها در برابر کمانداری از مغولستان به میدان رفت و با نتیجه 6 بر 2 دیدار را به مغولستان واگذار کرد و به مدال نقره جام جهانی تایلند دست یافت.

در بخش ریکرو دختران، فاطمه حاجی الله یار که در مرحله یک چهارم با کمانداری از مغولستان دیدار داشت با نتیجه 6 بر صفر این کماندار را شکست داد. شهرزاد صالحی همچنین در مرحله یک چهارم با نتیجه 6 بر صفر به کمانداری از تایلند باخت و در همین مرحله مریم کریمی نژاد توانست با نتیجه 6 بر 2 یاسمن سپهوندیان را شکست دهد. وی در نیمه نهایی با نتیجه 6 بر صفر دیدار را به فاطمه حاجی الله یار واگذار کرد.

حاجی الله یار در مرحله فینال مقابل کمانداری از تایلند به میدان رفت و توانست با نتیجه 7 بر 3 این کماندار را شکست دهد و به مدال طلا دست پیدا کند.

همچنین مریم کرمی نژاد در مرحله رده بندی مقابل کمانداری از سریلانکا به میدان رفت و با نتیجه 6 بر صفر این کماندار را شکست داد و به مدال برنز دست پیدا کرد.

در ریکرو نونهالان پسران و در مرحله یک چهارم سیدابوالفضل حسینی با حریفی از مالزی دیدار کرد و با نتیجه 6 بر 2 توانست این کماندار را شکست دهد. وی در نیمه نهایی در برابر کمانداری از مالزی به میدان رفت و با نتیجه 6 بر 5 توانست این حریف را مغلوب خود کند و راهی فینال شود. او در فینال در برابر کمانداری از تایلند به میدان رفت و با نتیجه 6 بر 4 توانست او را شکست دهد و به مدال طلا دست پیدا کند.

در ریکرو نونهالان دختران و در مرحله یک چهارم، مطهری پوربرقی توانست با نتیجه 6 بر 4 کمانداری از تایلند را شکست دهد و وارد مرحله نیمه نهایی شود. وی در این مرحله دیدار را به کمانداری از مالزی واگذار کرد و در رده بندی با نتیجه 6 بر صفر دیدار را واگذار کرد و به جایگاه چهارم دست یافت.

همچنین خان محمدی دیگر کماندار کشورمان در مرحله یک چهارم دیدار را با نتیجه 6 بر صفر به تایلند واگذار کرد.

کامپوند آزاد جوانان و در مرحله یک چهارم؛ دانیال حیدرزاده در برابر کمانداری از تایلند به میدان رفت و با نتیجه 142 بر 141 این کماندار را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله در برابر کمانداری از چین با نتیجه 143 بر 140 رقابت را واگذار کرد و در رده بندی در برابر گیسا بایبوردی قرار گرفت و با نتیجه 140 بر 141 او را شکست داد و به مدال برنز جام جهانی تایلند دست یافت.

همچنین در ادامه رقابت ها آرمین پاکزاد دیگر نماینده کشورمان در مرحله یک چهارم با نتیجه 139 بر 137 کماندار تایلند را شکست داد و در نیمه نهایی در برابر گیسا بایبوردی قرار گرفت و با نتیجه 142 بر 140 او را شکست داد و راهی فینال شد.

پاکزاد در فینال در برابر کمانداری از چین به میدان رفت و با نتیجه 138 بر 144 رقابت را واگذار کرد و به مدال نقره این رقابت ها دست پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کسب دو مدال طلا، دو نقره، دو برنز توسط کمانداران نونهال، نوجوان و جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب دو مدال طلا، دو نقره، دو برنز توسط کمانداران نونهال، نوجوان و جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید