کنفرانس بین المللی صد ساله جان پل دوم در فیلیپین

به گزارش حمایت از تولید ملی، کنفرانس بین المللی صد ساله جان پل دوم در روزهای 16- 18 ژانویه 2020 در شهر سبو، فیلیپین برگزار می گردد. جان پاول دوم روابط کلیسای کاتولیک با یهودیت، اسلام و کلیسای ارتدکس شرقی را به طور چشمگیری بهبود بخشید.

کنفرانس بین المللی صد ساله جان پل دوم در فیلیپین

موضوعات کنفرانس شامل انسان و کرامت انسانی، حقوق بشر و آزادی، اخلاق و ارزش ها، ازدواج و خانواده، عشق و تمایلات جنسی، جامعه و قانون طبیعی، الهیات، فلسفه مسیحی، فلسفه انسان، فلسفه و پدیدارشناسی مسیحی، تامیسم و پدیدارشناسی و شخصیت گرایی مسیحی است.

لازم به ذکر است جان پل دوم به عنوان یک فیلسوف و متفکر، در بحث در مورد انسان و شأن او، عشق و ازدواج و ... مشارکت داشته است. آثار فلسفی او در زمینه های اخلاق، هستی شناسی و بدیهیات گسترش یافته است. او اندیشه های خود را در مورد تامیسم و پدیدارشناسی بنیان نهاد. نوشته های فلسفی او بعداً در آموزه های اجتماعی کلیسا تأثیر گذارد.

وی به وسیله نامه های رمزنگاری خود بر عزت انسان به ویژه زنان و کارگران و اهمیت خانواده برای آینده بشریت تأیید کرد. وی انرژی جوانان را به رسمیت شناخت و با آنها رابطه ویژه برقرار و آنها را در جشن های روز جهانی جوانان جمع کرد. با این حال، وی به دلیل حمایت از آموزه های کلیسا در برابر پیشگیری از بارداری مصنوعی و مقررات زنان و... مورد انتقاد نهاده شد.

علاقمندان می توانند با ارسال آثار خود، در این کنفرانس مشارکت کنند. مهلت ارسال آثار تا سرانجام روز 1 اکتبر 2019 است

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کنفرانس و نحوه ارسال آثار به آدرس https://philevents.org/event/show/74118 مراجعه شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "کنفرانس بین المللی صد ساله جان پل دوم در فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس بین المللی صد ساله جان پل دوم در فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید