کواکبیان: پرسپولیس و استقلال باید تا 6 ماه آینده به بخش خصوصی واگذار شوند

به گزارش حمایت از تولید ملی، مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پرسپولیس و استقلال باید تا 6 ماه آینده به بخش خصوصی واگذار شوند

کواکبیان: پرسپولیس و استقلال باید تا 6 ماه آینده به بخش خصوصی واگذار شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی حمایت از تولید ملی، مصطفی کواکبیان پس از فزونی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال گفت: من شهروند تهران هستم و فزونی استقلال یا پرسپولیس برای من فرقی نمی کند. دوستان توصیه کردند برای تماشای دربی به استادیوم آزادی بیایم که این کار را انجام دادم. شاهد دیدار خوب و جذابی بودیم و طرفداران از بازی لذت بردند.

وی درخصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: این دو باشگاه باید ظرف 6 ماه آینده به بخش خصوصی واگذار شوند. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان و دست اندرکاران، مطابق بودجه 98 این دو باشگاه را به بخش خصوصی واگذار نمایند و این مسئله در بودجه پیش بینی شده است. مجلس معتقد است مانند خیلی از کشورهای اروپایی، باشگاه های خصوصی توسط اهالی ورزش و فوتبال بچرخد و دولت تیمداری نکند. بلکه بر اجرای قوانین نظارت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این خصوص که گفته بود باید نشان شهروند افتخاری ایران به کارلوس کی روش اهدا گردد، اما او ایران را ترک کرد، گفت: من رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و پرتغال بودم. گفتم که کی روش ایران را به جام جهانی برده و امتیازاتی گرفته، پس ما هم نشان شهروند افتخاری را به او اهدا کنیم، اما نگفتم حتماً باید سرمربی تیم ملی بماند. البته اگر کی روش به ایران بازگردد، حاضریم این نشان را به او بدهیم.

کواکبیان درباره اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان توضیح داد: این قانون باید اجرا گردد، اما در خصوص بعضی از افراد، بحث جایگزینی مطرح شد که مسائلی در قانون وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کواکبیان: پرسپولیس و استقلال باید تا 6 ماه آینده به بخش خصوصی واگذار شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواکبیان: پرسپولیس و استقلال باید تا 6 ماه آینده به بخش خصوصی واگذار شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید