گرم کردن بدن با ژاکت فناورانه

به گزارش حمایت از تولید ملی، ژاکت فناورانه HCK4R را پوشیده و تنها با یک دگمه، بدنتان را 2 برابر بیشتر از یک ژاکت گرافنی گرم کنید.

گرم کردن بدن با ژاکت فناورانه

این ژاکت بدلیل وجود فناوری گرمایش فوق العاده سریع با نام Graphenecore، بدن کاربران را در هر آب و هوایی گرم می نماید. این لباس سبک و بادوام، با بهره گیری از سیستم گرمایش مبتنی بر گرافن، گرمای مادون قرمز را به وسیله ساختار مشبک خود و به طور مساوی در تمامی اجزای لباس منتشر می نماید. گرافن خواص مفید زیادی دارد. از جمله این که انرژی الکتریکی و حرارتی را به خوبی راهنمایی می نماید. بسیار کارآمد، سبک وزن، انعطاف پذیر بوده و از نظر شیمیایی بی اثر است. این در ترکیب با این واقعیت که پایدار است، گرافن را به ماده ای عالی برای گرم کردن ژاکت فناورانه HCK4R تبدیل می نماید.

برای بهره گیری از این گرما در هنگام ماجراجویی، ورزش، سفر و کار تنها کافی است دگمه ای را در بخش بالایی لباس فشار دهید. این فناوری یکی از سریع ترین روش های توزیع گرمایشی بوده و در زمانی نزدیک به 1 دقیقه و دو برابر بیشتر از ژاکت های گرم شونده بر پایه کربن، بدن را گرم می نماید.

سیستم گرمایشی این ژاکت، با هر پاوربانکی تغذیه می گردد. برای شارژ دوباره این سیستم، تنها کافی است کابل سیم را به ورودی USB-A در جیب داخلی قفسه سینه وصل نموده و دکمه را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا روشن گردد.

پاوربانک اصلی و استاندارد هزار میلی آمپری این ژاکت، همزمان با شارژ این لباس، دستگاههای الکترونیکی دیگر شما را نیز شارژ می نماید. بنابراین به راحتی می توانید این زاکت فناورانه را پوشیده و همزمان با گرمای بسیار عالی در هوای بسیار سرد، بدون هیچ نگرانی تلفن همراه و یا تبلت خود را نیز شارژ نموده و از ان بهره ببرید.

این ژاکت فناورانه ضدآب، قابل شستشو بوده و بدون هیچ گونه نگرانی می توان آن را درون لباسشویی شست. این ژاکت در میزان های مختلف برای زنان و مردان طراحی و ساخته شده است.

در صورت تمایل به خرید این ژاکت فناورانه، می توانید به سایت کیک استارتر مراجعه نموده و آن را با قیمتی برابر 263 دلار آمریکا پیش خرید کنید.

منبع: ایران آنلاین

به "گرم کردن بدن با ژاکت فناورانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرم کردن بدن با ژاکت فناورانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید